Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand putem sa ne crestem preturile pentru produsele sau serviciile noastre?

de Maria Nicutar 27 Aug. 2011 2508
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multe afaceri se lovesc de aceasta problema foarte grava de a detine preturi prea mici fata de mersul pietei, fata de competitie, fata de disponibilitatea clientilor de achizitionare samd. Multi antreprenori sunt la capatul puterilor si nu mai doresc sa isi mentina afacerile active din cauza lipsei profitbilitatii in afaceri sau extinderea pragului de breakeven cu mult prea mult. Cauzele sunt multiple si lumea iese din afaceri fara sa simta cu adevarat ca au facut afaceri.

Am intalnit multi antreprenori extenuati de volumul de munca cu care au de-a face in afacerile lor si ma uimeste faptul ca rezista in acest fel alaturi de afaceri care ofera produse si servicii de calitate la preturi mult prea mici. Ne uitam la produse, le cumparam cu suspiciunea ca poate platim pentru ele degeaba, ne intrebam tot drumul spre casa de ce au pretul acesta asa de mic si incepem sa facem un calcul:ambalajul ar costa cam atat, materia prima cam atat .....

Problema este ca si noi realizam fara mare efort ca acesti detinatori de afaceri nu scot mare profit de pe urma acestei linii de productie. Atunci cand cererea creste, preturile trebuie sa creasca usor si in trepte bine gandite de marketeri si alti profesionisti.

Pe deasupra un pret poate sa indeparteze clienti prin simplul fapt ca ofera preturi atat de mici. Lumea devine suspicioasa cand preturile sunt prea mici.

Preturile pot fi crescute atunci cand deja consumatorii carora va adresati au facut deja cunostinta cu produsele sau serviciile noastre si sunt agatati. In acest punct, deja au avut ocazia sa le testeze si inteleg cu ce fel de nivel al calitatii au de-a face atunci cand ne cumpara produsele sau ne folosesc serviciile. In acest moment puteti sa treceti la un rebranding si sa alcatuiti, in mod gradual, o noua infatisare pentru produsele dvs, sa plusati cu putere si sa cresteti preturile.

Cei care va cunosc deja produsele vor fi tentati sa o faca din nou. Cei care au acces pentru prima data va vor considera o marca puternica, care a intrat pe piata in forta.




Tags: preturi miciclientiafacerirebranding

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Plan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii

de Bianca Tila
08 Mar 2024
Nebunia berii artizanala era in plina desfasurare in 2010, iar pasionatii de bere se inghesuiau la berariile locale pentru a le degusta. In Romania,...

INS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere

de Bianca Tila
22 Nov 2023
In primele noua luni ale acestui an, afacerile din comertul cu ridicata s-au majorat cu 1,4%, ca serie bruta fata de intervalul similar din 2022,...

Planul de afaceri pentru o pizzerie. Ce NU trebuie sa lipseasca dintr-un plan de afaceri eficient

de Bianca Tila
14 Nov 2023
Succesul unei afaceri este determinat de eficienta planului de afaceri. O schita de inceput ghideaza pasii si strategiile necesare pentru o pizzerie...

Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere

de Bianca Tila
12 Feb 2024
Afacerile handmade aduc in fata potentialilor clienti unicitate si valoare. Aceasta nisa este in continua crestere, avand in vedere ideile noi si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]