Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cand putem sa ne crestem preturile pentru produsele sau serviciile noastre?
Multe afaceri se lovesc de aceasta problema foarte grava de a detine preturi prea mici fata de mersul pietei, fata de competitie, fata de disponibilitatea clientilor de achizitionare samd. Multi antreprenori sunt la capatul puterilor si nu mai doresc sa isi mentina afacerile active din cauza lipsei profitbilitatii in afaceri sau extinderea pragului de breakeven cu mult prea mult. Cauzele sunt multiple si lumea iese din afaceri fara sa simta cu adevarat ca au facut afaceri.
Am intalnit multi antreprenori extenuati de volumul de munca cu care au de-a face in afacerile lor si ma uimeste faptul ca rezista in acest fel alaturi de afaceri care ofera produse si servicii de calitate la preturi mult prea mici. Ne uitam la produse, le cumparam cu suspiciunea ca poate platim pentru ele degeaba, ne intrebam tot drumul spre casa de ce au pretul acesta asa de mic si incepem sa facem un calcul:ambalajul ar costa cam atat, materia prima cam atat .....
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia

Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Problema este ca si noi realizam fara mare efort ca acesti detinatori de afaceri nu scot mare profit de pe urma acestei linii de productie. Atunci cand cererea creste, preturile trebuie sa creasca usor si in trepte bine gandite de marketeri si alti profesionisti.
Pe deasupra un pret poate sa indeparteze clienti prin simplul fapt ca ofera preturi atat de mici. Lumea devine suspicioasa cand preturile sunt prea mici.
Preturile pot fi crescute atunci cand deja consumatorii carora va adresati au facut deja cunostinta cu produsele sau serviciile noastre si sunt agatati. In acest punct, deja au avut ocazia sa le testeze si inteleg cu ce fel de nivel al calitatii au de-a face atunci cand ne cumpara produsele sau ne folosesc serviciile. In acest moment puteti sa treceti la un rebranding si sa alcatuiti, in mod gradual, o noua infatisare pentru produsele dvs, sa plusati cu putere si sa cresteti preturile.
Cei care va cunosc deja produsele vor fi tentati sa o faca din nou. Cei care au acces pentru prima data va vor considera o marca puternica, care a intrat pe piata in forta.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Realizati felicitari decupate Avantajul lor Se vand excelent si au o profitabilitate extraordinara la care alte afaceri pot doar visa

[GHID PRACTIC] Ghid practic Realizarea de sapun natural
Afla toate dedesubturile activitatii de realizare de sapun natural de la un producator cu ani intregi de experienta


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit