Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce schimbari vor avea de infruntat afacerile in 2021

de Florin Amariei 17 Dec. 2020 3541
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Noul an este extrem de aproape, iar antreprenorii trebuie sa aiba in vedere ca urmeaza o serie de schimbari pe care le au de infruntat in 2021.

Anul 2020 ne-a aratat ca sistemul economic global a avut de invatat din criza din 2008-2009 si acum a reactionat complet diferit la provocarile impuse de pandemia cauzata de virusul originar din China. Daca acum 10-11 ani se vorbea de austeritate, acum am avut parte de un sprijin real pentru sectorul economic privat. Rezultatele nu au intarziat sa apara.
 
Noul an va continua cu redresarea multor afaceri lovite din plin de schimbarile si restrictiile pe care ni le-a impus pandemia, insa exista cateva declinari colective pe care ar fi indicat sa le avem cu totii in vedere!
 
In primul rand, companiile vor trebui sa gaseasca noi metode prin care sa comunice efectiv cu clientii si sa aiba parte de un raspuns al acestora care sa asigure o eficienta a investitiilor facute in marketing. Si cum fara publicitate nu prea poti razbate, iata ca avem de gasit noi solutii.
 
In al doilea rand, inovatia va fi o alta veriga importanta. Tehnologia joaca un rol nou – de facilitator pentru ingeniozitatea oamenilor, iar ca rezultat creativitatea straluceste. Platformele precum TikTok sau jocurile video sunt folosite de la politicieni la antrenori personali, pentru a organiza concerte si a transmite mesaje importante. Toata lumea doreste solutii mai bune, iar era in care se astepta de un brand sa vina cu solutii este in tranzitie catre una in care brandurile creeaza conditiile pentru inovare personala.
 
In al treilea rand, deoarece modul in care oamenii achizitioneaza produse si relationeaza cu serviciile s-a schimbat radical, organizatiile trebuie sa regandeasca lantul de aprovizionare, si modul in care folosesc activele fizice si sa se concentreze asupra punctelor importante. Este nevoie ca firmele sa isi dezvolte agilitatea si rezilienta, astfel incat sa se poata adapta rapid la schimbari. 
 
Finalmente, oamenilor le pasa de ceea ce reprezinta brandurile si de modul in care isi exprima valorile. Pandemia a scos la lumina multe sisteme nefunctionale sau inegale din intreaga lume – de la accesul la asistenta medicala pana la egalitate. Drept urmare, companiile trebuie sa depuna eforturi pentru a gestiona povestile pe care le spun brandurile lor, sa prioritizeze subiectele si comportamentele care conteaza cel mai mult.


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: schimbariafaceri2021

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare

de Bianca Tila
25 Sep 2024
Un plan de afaceri ofera o imagine detaliata a viitorului business. Obiectivele si strategiile bine gandite sunt asezate strategic in calendar pentru...

Plan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil

de Bianca Tila
05 Sep 2024
Candy barurile pentru evenimente sau micile atentii dulci sunt unele dinte cele mai ravnite lucruri pentru amatorii de dulciuri. Aceasta categorie de...

Plan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii

de Bianca Tila
05 Sep 2024
Nebunia berii artizanala era in plina desfasurare in 2010, iar pasionatii de bere se inghesuiau la berariile locale pentru a le degusta. In Romania,...

INS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere

de Bianca Tila
22 Nov 2023
In primele noua luni ale acestui an, afacerile din comertul cu ridicata s-au majorat cu 1,4%, ca serie bruta fata de intervalul similar din 2022,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]