Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cele mai mari 8 secrete pentru afaceri de succes
Multe afaceri de succes au la baza strategii foarte inteligente prin care se poate influenta decizia consumatorilor de a achizitiona produse si servicii. Iata o lista cu cele mai bine utilizate metode de crestere a vanzarilor in mod efectiv de catre companiile cele mai puternice in prezent.
1. Puneti-va articolele la vedere. Nu folositi rafturi prea inalte sau prea scunde. Item-urile pe care sunteti cel mai interesati sa le vindeti trebuie sa se situeze la nivelul vizual optim al cumparatorilor.Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Propriul meu plan de afaceri
2. Angajatii in numar mai mare in prezenta clientilor va modifica nivelul vanzarilor in mod favorabil intr-un ritm rapid si crescut.
3. Asigurati-va ca sunt afisate toate preturile produselor si serviciilor in mod clar. Nimic nu frustreaza mai mult un client decat un sentiment ca i se forteaza mana. Multi comercianti nu afiseaza pretul in cazul unor item-uri mai scumpe sau cu un raport calitate-pret neavantajos pentru clienti.
4. Afisati mai multe promotii, chiar daca vorbim despre reduceri foarte mici de pret sau includerea de mostre in pachete alaturi de produse scumpe. Faptul ca un client vede produse multiple ca subiecte ale promotiilor il va determina sa vada intregul magazin ca unul ce percepe preturi scazute si care detine oferte avantajoase.
Amplasati produsele cheie la intrarea in magazine si in apropierea caselor. Reamintirea clientilor cu privire la promotii, inainte de a plati, ii va determina pe multi sa mai cerceteze un raion sau mai multe inainte de a parasi unitatea.
5. Produsele comercializate in cadrul promotiilor trebuie sa fie afisate in cantitati foarte mari. Puteti ocupa un spatiu cat mai mare pentru a da senzatia ca exista vanzari mari pentru acel produs si pentru a-i influenta clientului decizia de a-l achizitiona.
6. Plasati-va produsele in functie de asocierea lor. Spre exemplu, puteti aseza pe rafturi invecinate blaturi de tort, ciocolata tartinabila si frisca, carne si condimente, articole vestimentare si umerase de suport, articole electronice si baterii samd.
7. Magazinele nu trebuie sa aiba coridoare lungi, mai degraba puteti opta pentru mai multe si mai scurte.
8. Deciziile de cumparare ale clientilor sunt influentate de prezenta oglinzilor. Cele mai multe produse cumparate vor fi cosmeticele, produsele de ingrijire si igiena, articolele vestimentare si nu numai.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit