Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele mai mari 8 secrete pentru afaceri de succes

de Victor Oancea 28 Iun. 2011 3745
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multe afaceri de succes au la baza strategii foarte inteligente prin care se poate influenta decizia consumatorilor de a achizitiona produse si servicii. Iata o lista cu cele mai bine utilizate metode de crestere a vanzarilor in mod efectiv de catre companiile cele mai puternice in prezent.

1.    Puneti-va articolele la vedere. Nu folositi rafturi prea inalte sau prea scunde. Item-urile pe care sunteti cel mai interesati sa le vindeti trebuie sa se situeze la nivelul vizual optim al cumparatorilor.

2.    Angajatii in numar mai mare in prezenta clientilor va modifica nivelul vanzarilor in mod favorabil intr-un ritm rapid si crescut.

3.    Asigurati-va ca sunt afisate toate preturile produselor si serviciilor in mod clar. Nimic nu frustreaza mai mult un client decat un sentiment ca i se forteaza mana. Multi comercianti nu afiseaza pretul in cazul unor item-uri mai scumpe sau cu un raport calitate-pret neavantajos pentru clienti.

4.    Afisati mai multe promotii, chiar daca vorbim despre reduceri foarte mici de pret sau includerea de mostre in pachete alaturi de produse scumpe. Faptul ca un client vede produse multiple ca subiecte ale promotiilor il va determina sa vada intregul magazin ca unul ce percepe preturi scazute si care detine oferte avantajoase.

Amplasati produsele cheie la intrarea in magazine si in apropierea caselor. Reamintirea clientilor cu privire la promotii, inainte de a plati, ii va determina pe multi sa mai cerceteze un raion sau mai multe inainte de a parasi unitatea.

5.    Produsele comercializate in cadrul promotiilor trebuie sa fie afisate in cantitati foarte mari. Puteti ocupa un spatiu cat mai mare pentru a da senzatia ca exista vanzari mari pentru acel produs si pentru a-i influenta clientului decizia de a-l achizitiona.

6.    Plasati-va produsele in functie de asocierea lor. Spre exemplu, puteti aseza pe rafturi invecinate blaturi de tort, ciocolata tartinabila si frisca, carne si condimente, articole vestimentare si umerase de suport, articole electronice si baterii samd.

7.    Magazinele nu trebuie sa aiba coridoare lungi, mai degraba puteti opta pentru mai multe si mai scurte.

8.    Deciziile de cumparare ale clientilor sunt influentate de prezenta oglinzilor. Cele mai multe produse cumparate vor fi cosmeticele, produsele de ingrijire si igiena, articolele vestimentare si nu numai.




Tags: decizia consumatorilormetode crestere a vanzarilorcompanii puternice

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]