de Florin Amariei
29 Mai. 2020
2784
O noua analiza releva ca pandemia cauzata de coronavirusul SARS-CoV-2 a dus la o schimbare a comportamentului consumatorilor.
"Trei categorii de produse ale caror vanzari au explodat in perioada 16 martie – 15 mai ilustreaza cele trei preocupari majore ale romanilor blocati in case si apartamente: gatit, curatenie in apartament si, pentru cei cu ceva teren in jurul casei, gradinarit", arata compania.
Reprezentantii Studio Moderna spun ca societatea a reusit sa compenseze disparitia vanzarilor in reteaua de 42 magazine, inchise in urma deciziei autoritatilor, ca masura de preventie impotriva raspandirii pandemiei Covid-19, cu vanzarile online de produse aflate in crestere, dintre care cateva oglindesc fidel tendintele din societatea romaneasca in ultimele doua luni.
"Gradinaritul a capatat noi valente, datorita timpului disponibil, asa ca romanii au comandat unelte serioase, cea mai ceruta fiind dispozitivul de sapat Top Shop Tornadica, pentru care vanzarile au crescut cu 114% in cele doua luni de restrictii de circulatie, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. In ceea ce priveste curatenia in apartamente, multi dintre romanii consemnati la domiciliu s-au apucat sa faca ordine in dulapuri, sa arunce lucruri vechi si sa curete, activitati la care aspiratorul Rovus Storm Vac a fost de mare ajutor, fapt demonstrat de vanzarile in crestere cu 47 % fata de cele doua luni precedente, alaturi de mopul cu aburi Rovus Nano Steamer, un produs care a atins vanzari record de 3.400 de bucati", arata datele companiei.
De asemenea, in incercarea de a reduce sursele de poluare, romanii au cumparat filtre de apa instant, care se poate monta direct la robinet, astfel ca 11.000 de romani au optat pentru filtrul de apa Delimano in cele doua luni de restrictii.
"In ceea ce priveste gatitul, romanii s-au dezlantuit in cele doua luni de blocada la domiciliu, vanzarile depasind chiar si cele mai optimiste asteptari. Cei care au dorit sa se bucure de smoothies, la mare moda zilele acestea, au comandat noul produs lansat de Delimano, blenderul cu mixare in vid MultiFresh, iar amatorii de gratare au optat pentru Delimano Perla Electric Grill, vanzarile ridicandu-se la peste 180.000 de euro", spun reprezentantii companiei.
De asemenea, si vanzarile de roboti de bucatarie Delimano au crescut, mai ales ca romanii s-au apucat de facut paine acasa "la un nivel nemaiintalnit in perioada contemporana".
Eforturile Studio Moderna au avut ca rezultat atingerea celui mai important obiectiv in aceasta perioada si anume pastrarea tuturor angajatilor.
Studio Moderna este un retailer omni-channel prezent in 21 de tari din Europa Centrala si de Est
de
Florin AmarieiPasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.
Tags: coronaviruspandemiecomportamentconsumatori