Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Coronavirus. Comportamentul consumatorilor s-a schimbat

de Florin P. Amariei
1494 0 29 Mai. 2020
Plan de afaceri


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.25
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

O noua analiza releva ca pandemia cauzata de coronavirusul SARS-CoV-2 a dus la o schimbare a comportamentului consumatorilor.

"Trei categorii de produse ale caror vanzari au explodat in perioada 16 martie – 15 mai ilustreaza cele trei preocupari majore ale romanilor blocati in case si apartamente: gatit, curatenie in apartament si, pentru cei cu ceva teren in jurul casei, gradinarit", arata compania.
 
Reprezentantii Studio Moderna spun ca societatea a reusit sa compenseze disparitia vanzarilor in reteaua de 42 magazine, inchise in urma deciziei autoritatilor, ca masura de preventie impotriva raspandirii pandemiei Covid-19, cu vanzarile online de produse aflate in crestere, dintre care cateva oglindesc fidel tendintele din societatea romaneasca in ultimele doua luni.
 
"Gradinaritul a capatat noi valente, datorita timpului disponibil, asa ca romanii au comandat unelte serioase, cea mai ceruta fiind dispozitivul de sapat Top Shop Tornadica, pentru care vanzarile au crescut cu 114% in cele doua luni de restrictii de circulatie, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. In ceea ce priveste curatenia in apartamente, multi dintre romanii consemnati la domiciliu s-au apucat sa faca ordine in dulapuri, sa arunce lucruri vechi si sa curete, activitati la care aspiratorul Rovus Storm Vac a fost de mare ajutor, fapt demonstrat de vanzarile in crestere cu 47 % fata de cele doua luni precedente, alaturi de mopul cu aburi Rovus Nano Steamer, un produs care a atins vanzari record de 3.400 de bucati", arata datele companiei.
 
De asemenea, in incercarea de a reduce sursele de poluare, romanii au cumparat filtre de apa instant, care se poate monta direct la robinet, astfel ca 11.000 de romani au optat pentru filtrul de apa Delimano in cele doua luni de restrictii.
 
"In ceea ce priveste gatitul, romanii s-au dezlantuit in cele doua luni de blocada la domiciliu, vanzarile depasind chiar si cele mai optimiste asteptari. Cei care au dorit sa se bucure de smoothies, la mare moda zilele acestea, au comandat noul produs lansat de Delimano, blenderul cu mixare in vid MultiFresh, iar amatorii de gratare au optat pentru Delimano Perla Electric Grill, vanzarile ridicandu-se la peste 180.000 de euro", spun reprezentantii companiei.
 
De asemenea, si vanzarile de roboti de bucatarie Delimano au crescut, mai ales ca romanii s-au apucat de facut paine acasa "la un nivel nemaiintalnit in perioada contemporana".
 
Eforturile Studio Moderna au avut ca rezultat atingerea celui mai important obiectiv in aceasta perioada si anume pastrarea tuturor angajatilor.
 
Studio Moderna este un retailer omni-channel prezent in 21 de tari din Europa Centrala si de Est
 


Tags: coronaviruspandemiecomportamentconsumatori

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016