Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum decorezi un magazin de haine

de Redactia Ideideafaceri
971 0 23 Iul. 2020
Plan de afaceri


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Cum decorezi un magazin de haine

Magazinele de haine de dimensiuni mici si medii trebuie sa poata atrage suficienti clienti pentru a deveni de succes, iar felul in care sunt decorate vorbeste, de multe ori, de la sine despre calitatea produselor. Prezentarea si imaginea pe care o oferi magazinului tau trebuie sa aiba la baza profilul publicului caruia se adreseaza si va fi nevoie sa tii cont, mai ales, de produsele pe care le oferi spre vanzare.

Este important sa fii deschis spre a investi in imagine si amenajare, deoarece acestea îți vor reprezenta afacerea, inca de la momentul deschiderii. Iată care sunt aspectele de care trebuie să ții cont când decorezi magazinul tău de haine:

Iluminat

Lumina este cea mai importanta cand vine vorba de ambientul pe care ti-l doresti in magazin. Acesta este dictat si de stilul articolelor vestimentare pe care le expui. Daca vinzi haine in stiluri contemporane, casual, pentru clienti tineri, opteaza pentru variante de iluminat care iti permit sa te joci cu nuantele, intensitatea si culoarea. Corpurile de iluminat trebuie sa se potriveasca unui decor minimalist si poti delimita diferitele zone ale magazinului cu ajutorul luminii. 

 

Daca vinzi articole elegante sau vintage, poti crea o atmosfera cu lumina calda, iar corpurile trebuie sa faca parte din aceeasi gama de produse vintage. In acest fel, cei pasionati de acest curent se vor regasi in totalitate in magazinul tau. Majoritatea magazinelor de haine folosesc lumina rece, deoarece tonurile mai calde pot distorsiona culoarea articolelor vestimentare.

 

Pentru a scoate in evidenta anumite piese, plaseaza lumini deasupra rafturilor si foloseste corpuri precum spoturile sau lumina integrată. Becurile LED te vor ajuta sa economisesti la factura de utilitati si ai posibilitatea sa experimentezi cu diferite nuante si intensitati ale luminii. 

 

Asigura-te ca acorzi atentie speciala luminii din cabinele de proba. Acestea sunt adesea prea mici, iar lumina nu pune in valoare outfiturile pe care le incearca oamenii. Evita corpurile de iluminat asezate deasupra capului si lumina fluorescenta. In schimb, instaleaza becuri LED care luminează dintr-o singura directie si planifica zona în asa fel incat spatiile sa fie generoase, iar oglinzile suficient de mari.

Mobilier si decor general

Poti atrage atentia clientilor cu idei ingenioase pentru display. Daca vrei sa creezi o atmosfera confortabila, inspirata din stilul rustic sau de zilele petrecute pe plajele din Santorini, include cat mai multa recuzita, mobilier si obiecte de decor. Poti aseza hainele in sertare din lemn sau costumele de baie in fata unui tapet cu marea. De asemenea, nu trebuie sa lipseasca scaunele si taburetii, care ii vor ajuta pe clienti sa se relaxeze si sa ramana mai mult timp in magazin. 

 

Daca vinzi si incaltaminte, pune la dispozitie oglinzi mari si scaune. O oglinda suficient de inalta ii va incuraja pe clienti sa cumpere un intreg outfit si acestia isi vor dori sa verifice daca piesele se potrivesc. Nu uita sa alegi corpurile de mobilier care dau personalitate magazinului si evita-le pe cele plictisitoare sau banale. In functie de stilul de decor, cumpara mobilier din targurile vintage sau opteaza pentru cel facut la comanda.

Structura

Experienta clientilor este cel mai important aspect de care trebuie sa tii cont cand planifici structura magazinului. Felul in care amenajezi culoarele si punctele principale precum zona de decompresie si modul in care reusesti sa atragi atentia clientilor sunt elemente care vor influenta activitatea magazinului tau. Oglinzile si lumina sunt factorii care pot ajuta cumparatorii sa aleaga ceva care ii avantajeaza. 

 

De asemenea, statisticile arata ca, atunci cand se plimba prin magazin, clientii tind sa o ia la dreapta cand se afla la intersectii. Daca tii cont de acest fapt, poti planifica traseul prin care acestia pot descoperi cele mai bune produse sau chiar promotiile si reducerile. 

 

Zona de decompresie este cea cu care clientii interactioneaza prima oara, iar in acest spatiu pot instala jocuri de lumini si poti expune cele mai noi colectii. Acesta este locul in care clientii fac cunostinta cu magazinul tau si se adapteaza la ambientul pe care l-ai creat pentru ei. Mai tarziu, poti experimenta cu diferite structuri, care pot fi modificate in functie de comportamentul clientilor.

 

Ofera personalitate magazinului tau si identifica profilul clientilor pentru a putea vorbi pe limba lor inca din momentul in care iti calca pragul. Ajuta-i sa se simta confortabil si ofera-le o experienta autentica.



Tags: magazinhaineplan de afaceristart in afaceriincaltamintestructuraorganizareclientiambient

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Alege un dulap metalic de calitate pentru organizarea eficienta a spatiului de lucru!

de Redactia Ideideafaceri
17 Iul 2019
Cu cat activitatile business-ului tau se desfasoara mai eficient, cu atat mai bune sunt rezultatele de care te bucuri. Un mediu de lucru organizat si...

Cum realizezi un plan de afaceri

de Camelia Diaconu
11 Sep 2019
Realizarea unui plan de afaceri reprezinta una dintre solutiile care poate demonstra viabilitatea proiectului. Planul trebuie sa se ghideze dupa...

De ce este necesara elaborarea unui plan de afaceri

de Idei De Afaceri
29 Mar 2018
Planificarea activitatii firmei se face prin intocmirea unui plan de afaceri. Utilitatea planului de afaceri este atat interna (ca instrument de...

Intocmirea unui plan de afaceri: ghid esential pentru antreprenori

de Alina Constantinescu
21 Feb 2018
Pentru o firma noua, planul de afaceri este prima planificare strategica a activitatii acesteia. Desi nu exista o forma unica, se pot identifica...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016