Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum decorezi un magazin de haine
Magazinele de haine de dimensiuni mici si medii trebuie sa poata atrage suficienti clienti pentru a deveni de succes, iar felul in care sunt decorate vorbeste, de multe ori, de la sine despre calitatea produselor. Prezentarea si imaginea pe care o oferi magazinului tau trebuie sa aiba la baza profilul publicului caruia se adreseaza si va fi nevoie sa tii cont, mai ales, de produsele pe care le oferi spre vanzare.
Este important sa fii deschis spre a investi in imagine si amenajare, deoarece acestea îÈ›i vor reprezenta afacerea, inca de la momentul deschiderii. Iată care sunt aspectele de care trebuie să È›ii cont când decorezi magazinul tău de haine:
Iluminat
Lumina este cea mai importanta cand vine vorba de ambientul pe care ti-l doresti in magazin. Acesta este dictat si de stilul articolelor vestimentare pe care le expui. Daca vinzi haine in stiluri contemporane, casual, pentru clienti tineri, opteaza pentru variante de iluminat care iti permit sa te joci cu nuantele, intensitatea si culoarea. Corpurile de iluminat trebuie sa se potriveasca unui decor minimalist si poti delimita diferitele zone ale magazinului cu ajutorul luminii.
Daca vinzi articole elegante sau vintage, poti crea o atmosfera cu lumina calda, iar corpurile trebuie sa faca parte din aceeasi gama de produse vintage. In acest fel, cei pasionati de acest curent se vor regasi in totalitate in magazinul tau. Majoritatea magazinelor de haine folosesc lumina rece, deoarece tonurile mai calde pot distorsiona culoarea articolelor vestimentare.
Pentru a scoate in evidenta anumite piese, plaseaza lumini deasupra rafturilor si foloseste corpuri precum spoturile sau lumina integrată. Becurile LED te vor ajuta sa economisesti la factura de utilitati si ai posibilitatea sa experimentezi cu diferite nuante si intensitati ale luminii.
Asigura-te ca acorzi atentie speciala luminii din cabinele de proba. Acestea sunt adesea prea mici, iar lumina nu pune in valoare outfiturile pe care le incearca oamenii. Evita corpurile de iluminat asezate deasupra capului si lumina fluorescenta. In schimb, instaleaza becuri LED care luminează dintr-o singura directie si planifica zona în asa fel incat spatiile sa fie generoase, iar oglinzile suficient de mari.
Mobilier si decor general
Poti atrage atentia clientilor cu idei ingenioase pentru display. Daca vrei sa creezi o atmosfera confortabila, inspirata din stilul rustic sau de zilele petrecute pe plajele din Santorini, include cat mai multa recuzita, mobilier si obiecte de decor. Poti aseza hainele in sertare din lemn sau costumele de baie in fata unui tapet cu marea. De asemenea, nu trebuie sa lipseasca scaunele si taburetii, care ii vor ajuta pe clienti sa se relaxeze si sa ramana mai mult timp in magazin.
Daca vinzi si incaltaminte, pune la dispozitie oglinzi mari si scaune. O oglinda suficient de inalta ii va incuraja pe clienti sa cumpere un intreg outfit si acestia isi vor dori sa verifice daca piesele se potrivesc. Nu uita sa alegi corpurile de mobilier care dau personalitate magazinului si evita-le pe cele plictisitoare sau banale. In functie de stilul de decor, cumpara mobilier din targurile vintage sau opteaza pentru cel facut la comanda.
Structura
Experienta clientilor este cel mai important aspect de care trebuie sa tii cont cand planifici structura magazinului. Felul in care amenajezi culoarele si punctele principale precum zona de decompresie si modul in care reusesti sa atragi atentia clientilor sunt elemente care vor influenta activitatea magazinului tau. Oglinzile si lumina sunt factorii care pot ajuta cumparatorii sa aleaga ceva care ii avantajeaza.
De asemenea, statisticile arata ca, atunci cand se plimba prin magazin, clientii tind sa o ia la dreapta cand se afla la intersectii. Daca tii cont de acest fapt, poti planifica traseul prin care acestia pot descoperi cele mai bune produse sau chiar promotiile si reducerile.
Zona de decompresie este cea cu care clientii interactioneaza prima oara, iar in acest spatiu pot instala jocuri de lumini si poti expune cele mai noi colectii. Acesta este locul in care clientii fac cunostinta cu magazinul tau si se adapteaza la ambientul pe care l-ai creat pentru ei. Mai tarziu, poti experimenta cu diferite structuri, care pot fi modificate in functie de comportamentul clientilor.
Ofera personalitate magazinului tau si identifica profilul clientilor pentru a putea vorbi pe limba lor inca din momentul in care iti calca pragul. Ajuta-i sa se simta confortabil si ofera-le o experienta autentica.
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaModel de plan de afaceri. Constituirea unei ferme ecologice cu gaini Brahma
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit