Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum iti definesti concurenta in planul tau de afaceri?
Concurenta va exista intotdeauna in lumea afacerilor. Nu o minimalizati, ci priviti-o cu seriozitate. Cunoscandu-i pe concurentii dvs., puteti elabora strategiile necesare pentru a reusi pe aceeasi piata cu a lor. Ignorandu-i sau minimalizandu-le importanta, va semnati condamnarea la esec.
Nu aveti concurenti in momentul respectiv? Fiti sigur ca ei nu vor intarzia sa apara. Investitorii si creditorii nu vor avea niciodata incredere in oamenii de afaceri care se simt siguri pe ei in mod nejustificat. Convingeti-i ca ii cunoasteti pe concurentii dvs. si ca stiti cum sa folositi punctele slabe in avantajul dvs. si ca va veti perfectiona activitatea, pentru a nu va lasa doborati de punctele lor tari.Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
A. Plan de afaceri - Descrierea concurentilor importanti
Descrieti-va concurentii, clasificandu-i in functie de dimensiunea lor. Aceasta dimensiune poate fi stabilita tinand seama de cifra de afaceri, de numarul de localuri, de active sau de capitalul lor propriu. Aplecati-va cu atentie asupra caracteristicilor care diferentiaza produsele fiecarui concurent, preturilor practicate de acestia, calitatile serviciilor. Aratati care sunt strategiile de marketing si tehnologiile folosite, in general, tot ceea ce considerati semnificativ.
B. Plan de afaceri - Punctele tari si slabe ale concurentilor
Stabiliti cum se prezinta fiecare concurent important din punctul de vedere al puterii financiare, numarului de localuri, numarului de ani de functionare etc.
C. Plan de afaceri - Avantajele concurentiale
Dupa ce analizati punctele tari si slabe ale concurentilor, trebuie sa stabiliti din ce punct de vedere aveti avantaje asupra lor. Stabiliti cum vor fi percepute aceste avantaje de catre clienti. in acest fel va veti putea contura mai bine nisa de piata.
D. Plan de afaceri - Modificari previzionate ale situatiei concurentei
Faceti-l intotdeauna pe cititor sa inteleaga faptul ca sunteti constient de importanta urmaririi permanente a reactiei concurentilor la modificarile pe care le sufera afacerea dvs. Ca stiti ca acestia vor reactiona la fiecare miscare a dvs.
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaINS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit