Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa cresti profitul businessului tau fara prea mult efort
Orice business are suisuri si coborasuri, perioade infloritoare si etape dificile, insa, exista cateva strategii simple care, odata puse in practica, pot creste profitul unei afaceri.
A-ti face afacerea mai profitabila inseamna, printre altele, sa gasesti modalitati noi de a creste vanzarile si de a reduce costurile, dar, e nevoie si de o analiza comparativa (benchmarking) pentru a observa de unde poti economisi bani. In plus, marketingul te poate ajuta sa cresti profitul businessului tau.
Profita de publicitatea outdoor
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Publicitatea outdoor este o strategie de marketing globala, care si-a dovedit eficacitatea in cresterea profitului unei afaceri. Sezonul cald reprezinta cel mai bun moment pentru a profita de aceasta forma de publicitate. Zilele senine de vara sunt un prilej mult asteptat de oameni pentru a iesi din casa si a face mai multa miscare. Acest lucru reprezinta un avantaj pentru oamenii de afaceri care vor sa isi promoveze businessurile.
Este binecunoscut faptul ca reclamele ne influenteaza comportamentul de consum; de aceea, promovarea este esentiala pentru asigurarea succesului unui business. Digital Out of Home (DOOH) este, asadar, o solutie eficienta de a atrage potentiali clienti din mers. Studii recente au aratat ca eficienta dynamic DOOH este cu 48% mai mare decat la alte campanii de marketing. Rezultatele folosirii acestei metode se vor vedea rapid, pentru ca dynamic DOOH ofera continut digital relevant atat pentru brand, cat si pentru potentialii consumatori. In plus, preturile pentru Digital Out of Home sunt mai accesibile ca niciodata, iar vizibilitatea produselor este mai mare.
Construieste o buna reputatie in mediul virtual
Indiferent daca afacerea ta este una mica sau una mare, reputatia in mediul online conteaza foarte mult pentru a te bucura de succes si a obtine profit. Nu doar ca adauga credibilitate afacerii tale, dar transmite, totodata, un mesaj consumatorilor si clientilor, respectiv ca iti pasa si de ei, nu doar de businessul tau. De aceea, este necesar sa fii activ pe platformele social media si sa interactionezi in mod regulat cu utilizatorii. Un blog asociat site-ului si construirea unor aliante strategice prin cross promotion reprezinta o alta modalitate de a construi o buna reputatie in mediul virtual. Rezultatele vor fi vizibile pe termen lung.
Elimina produsele si serviciile neprofitabile
Produsele si serviciile cu cea mai mare marja de profit brut sunt cele mai importante pentru un business. Odata ce ai identificat sursele de profit, este recomandat sa te axezi pe acestea. Dupa, este indicat sa stabilesti daca produsele si serviciile neprofitabile ar trebui eliminate complet sau revizuite pentru a fi imbunatatite.
Imbunatateste-ti abilitatile de negociere
Puterea negocierii este importanta, mai ales in cazul businessurilor care presupun cumpararea unor obiecte sau servicii en-gros si vanzarea acestora consumatorului direct. De multe ori, preturile furnizate sunt, pur si simplu, acceptate fara o negociere prealabila. A depune eforturi pentru a negocia mai bine preturile produselor este o modalitate eficienta de a creste profitul afacerii, chiar daca este vorba despre mici schimbari de preturi.
Extinde afacerea in zone noi cu concurenta mica
Extinderea afacerii in zone cu concurenta mica este importanta, mai ales cand vine vorba despre businessuri mici. Multe afaceri nu se extind geografic, ci raman multa vreme pe aceeasi piata. Costurile aditionale extinderii afacerii intr-o alta zona sunt, de regula, mai mici decat pierderile inregistrate pe o piata de desfasurare mare.
A esua in a face sau a creste profitul nu este un lucru pe care oamenii de afaceri vor sa il experimenteze. Cu toate acestea, unele companii trebuie sa adopte noi practici si sa gaseasca modalitati de a deveni mai profitabile, chiar daca acestea presupun si unele riscuri.
Sursa foto: G-Stock Studio/ Shutterstock
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaPromovarea afacerii. Ce canale de promovare sa alegi
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit