Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa-ti organizezi si sa-ti planifici afacerea

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Aproape intotdeauna demararea unei activitati are la baza intuitia. Va lasati influentati de factori ca descoperirea unei noi tehnologii sau a unui nou material, cresterea cererii pentru un anumit produs sau serviciu, succesul altor firme; procedati in modul cel mai emotiv si pasional, nicidecum rational, multumindu-va, in general, cu informatii aproximative si cu cunostinte limitate.

Nu elaborati analize despre produsele si serviciile pe care doriti sa le oferiti, despre structura productiva pe care intentionati sa o utilizati si despre piata careia va adresati. Va atasati de ideea ca se poate si fara analize si fara a lua in consideratie alte alternative posibile. Dar...

De cele mai multe ori, un astfel de start nu permite o optimizare a resurselor umane si financiare disponibile si din acest motiv comporta un risc mult mai mare.

Chiar daca nu puteti avea certitudini asupra viitorului initiativei dvs., puteti creste probabilitatea de succes si puteti limita riscul organizand firma mult mai sistematic. In fine, va sfatuim sa impartiti intregul proces in trei faze:

• verificarea fezabilitatii ideii de a crea o firma noua;

• planificarea operativa a afacerii;

• demararea afacerii.

In cele mai multe cazuri, prima faza este cea mai importanta si totodata cea mai laborioasa si trecand prin mai multe stadii de abordare, in mod unic si aprofundat, conduce la decizia de a infiinta sau nu noua firma.

Instrumentul fundamental pentru a verifica fezabilitatea unui proiect este planul de afaceri. Elaborarea si redactarea, in cele mai mici detalii, a planului de afaceri poate parea o operatie lunga si complexa, dar ea duce la clarificarea si imbunatatirea proiectului.

In esenta, este vorba de a da efectiv raspunsul la intrebarile si, ceea ce inseamna a defini in mod concret care este propriul obiectiv de piata si ce strategie de marketing se va adopta, formuland in acelasi timp propriile previziuni asupra vanzarilor.

In acest scop, trebuie estimate costurile si beneficiile care deriva din alegerile facute, simuland conturile economice ale primilor trei ani de exercitiu financiar al firmei.



Tags: afacereafaceripensiuneplan de afaceriplanificarea afacerii

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]