Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum supravietuiesc afacerile profitabile pe timp de criza?
Criza economica ne-a dat peste cap si in permanenta cautam modalitati prin care sa ne transformam afacerile in afaceri profitabile, in afaceri de succes. Inca din stadiul de idei de afaceri, initiatorii trebuie sa ia in calcul anumite modalitati prin care pot face fata crizelor economice, fie ca isi demareaza afacerile in mijlocul unei crize, la finalul ei sau doar vor sa se asigure in cazul in care o criza economica ar putea sa se declanseze.
Iata cele mai practice modalitati prin care afacerile profitabile supravietuiesc pe timp de criza:3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cresterea prepelitelor japoneze
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
1. Afacerile profitabile sunt conduse de antreprenori care detin abilitatea de a-si reinventa afacerile. Vindeti produse in mediul online, prin comert prin intermediul website-ului dvs? V-ati gandit sa le vindeti si offline? V-ati gandit la telemarketing? Iata cateva modalitati prin care sa largiti orizontul in care se scalda afacerile dvs. Veniti cu noi idei care va pot ajuta sa faceti rost de profiturile de care aveti nevoie pentru a va mentine ca afaceri de succes pe piata pe care activati.
2. Afacerile profitabile si cele de succes au nevoie de marketing incrucisat. V-ati gandit deja poate la afaceri din aceeasi industrie din care face parte si afacerea dvs, afaceri care nu intra in competitie cu dvs si alaturi de care puteti sa va rotunjiti profiturile. Marketing-ul incrucisat detine marele beneficiu de a oferi dubla promovare si de a incrucisa bazele de clienti ale unei afaceri cu ale celeilalte. Cu alte cuvinte, puteti beneficia de inca un set de consumatori veniti din partea celeilalte afaceri si cealalta afacere de pe urma afacerii dvs.
3. Puneti accentul pe fostii consumatori. Poate detineti date de contact si atunci deja lucrurile se simplifica mult. Contactati-i si veniti cu oferte pe care acestia sa nu le poata refuza. De foarte multe ori, fostii clienti sunt nemultumiti intr-o anumita masura de companiile cu care colaboreaza in prezent si vor fi incantati sa li se ofere un avantaj major odata ce vor alege o companie cu care au mai avut de-a face.
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaINS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit