Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Diferentiere de top pentru afaceri profitabile

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile devin profitabile atunci cand reusesc cu eficienta mare sa se diferentieze de competitorii alaturi de care se lupta pe piata pe care activeaza. Detinatorii de afaceri care vor intelege cat de important este sa fii diferit in ziua de astazi sunt cei care se vor bucura de cel mai mare succes. Astazi discutam despre afaceri numeroase care vin cu imbunatatiri, cu oferte noi si mai avantajoase, cu produse si servicii care lasa in urma restul de afaceri care stagneaza.

Diferentierea consta in modalitatea pe care o alegeti pentru a lansa si customiza produse si servicii foarte diferite de cele ale competitorilor dvs, daca nu chiar unice. Originalitatea si inovatia sunt puncte cheie in care toti detinatorii de afaceri ar trebui sa investeasca.

Diferentierea intre afaceri consta si in maiestria pe care antreprenorii o detin in identificarea golurilor din nisele de interes. Alcatuiti o baza de date cu toti concurentii dvs si identificati setul de servicii si produse pe care le ofera. Veti descoperi numeroase portite de scapare, goluri care asteapta sa fie umplute, goluri care reprezinta centre de interes pentru largi audiente de consumatori.

Descoperiti si cele mai strategice miscari prin care sa le acoperiti si deja putem discuta despre afaceri reinventate si care isi astern succesul in fata lor.

Diferentierea consta si in customer service si in modalitatea pe care o alegeti pentru a comunica cu audienta dvs, cu asociatii, cu investitorii, cu furnizorii samd. Trebuie sa detineti abilitatea de a comunica pe marginea elementelor care va diferentiaza si sa le propulsati ca avantaje majore care va devanseaza concurentii din start.

Un produs, un serviciu, beneficiile si caracteristicile, avantajele si gratuitatile nu inseamna nimic daca nu sunt scoase in evidenta, daca nu sunt puse in centrul atentiei si comunicate in cea mai potrivita forma catre consumatorii carora trebuie sa ne adresam.

Diferentierea se ascunde, de fapt si de drept, sub numeroase aspecte. Veti descoperi ca puteti sa va diferentiati afacerile si prin intermediul ofertei de garantii, prin traditii ale firmei/companiei dvs, prin oferirea de gratuitati habituale samd.

Spre exemplu, o firma care executa si curatenia dupa ce s-au ocupat de renovarea unei locuinte este o firma care se va diferentia in mod considerabil de restul firmelor de pe piata. O agentie de advertising care ofera returnarea cheltuielilor in anumite circumstante este una care va reusi sa se diferentieze.

Pe acelasi model, trebuie sa gasiti elementele care va ajuta sa castigati avantaje unice in fata concurentilor dvs din mediul business.





Tags: diferentierediferentiere afaceriafaceriavantaje afacericoncurenti

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]