Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Fontul unui logo, unul dintre cele mai importante aspecte pentru companii

de Alexandra Popescu 03 Mai. 2014 3616
2.5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Logo-ul unei companii face parte din identitatea acesteia. Cand spunem mar ne gandim la Apple, Coca Cola cand ne gandim la fontul sau cursiv sau McDonald`s cand vedem M-ul sau galben. Toate acestea reprezinta ceva pentru fiecare companie.

Yahoo, de exemplu, si-a schimbat logoul la un Y cu semnul exclamarii (Y!), pentru ca reprezinta o modalitate prin care demonstreaza un nou drum spre viitor. 
Logo-ul este cartea de asteptare, identitate si manifestare a unei companii. Fontul, culoarea sau semnul sunt detalii care spun multe despre aceasta. 
 
Un studiu efectuat de 123Print a scos la iveala toate semnificatiile unui logo. Iata si rezulatele!
Conform studiului, companiile de top ale lumii se axeaza foarte mult pe culoarea unui logo. Cele mai folosite culori sunt albastru, in proportie de 33%, rosul, in proportie de 29%, negru sau gri, in procent de 28%, iar portocaliu sau galben este folosit de 13% dintre companii.
Dintre toate companiile, 95% folosesc una sau maximum doua culori pentru logo-ul lor. 41% dintre acestea se axeaza doar pe text (Disney), 9% nu sunt caracterizate de numele companiei (Apple, Starbucks), iar 5% utilizeaza mai mult de doua culori (Google este cel mai popular exemplu).
 
Daca te intrebi cum poti folosi toate acestea intr-o afacere, avem si raspunsul. Conceptul logo-ului tau trebuie sa inceapa cu 2 elemente foarte importante: culoare si font. Trebuie sa intelegi exact ce transmite fiecare culoare, mesajul inteles de oameni cand vad culoarea logo-ului si fontul si care este cea mai potrivita pentru compania ta. Trebuie sa fii foarte atent, pentru ca mesajul sa fie cel corect. Daca despre culori si semnificatia lor am mai scris, despre font stim ca acesta reprezinta o parte importanta a logo-ului.
 
In ceea ce priveste fontul, avem mai multe exemple si semnificatii.
 
1. Serif. Acest font pune accentul pe finalul literei. Transmite incredere, este remarcabil, respectabil, onest si conventional. Fonturile care pot fi folosite sunt Times New Roman, Book Antiqua, Georgia, Esprit si Baskerville. Exemplu avem salonul de infrumusetare si spa ORCHID.
 
2. Sans serif. Este fontul care nu accentueaza finalul literei. Este vast, fresh, modern, drept si cunoscut. Exemplele de fonturi pe care trebuie sa le folosesti sunt Arial, Calibri, Helvetica, Hero, Gotham. Compania care l-a adoptat este Bright City Coffee.
 
3. Slab Serif. Este un font cu accente solide si dreptunghiulare. Acesta accentueaza, este puternic, compact, fluent si sofisticat. Fonturile folosite sunt Freshman, Rockwell, Museo, ChunckFive si Bevan, iar firmele care il adopta sunt Carriage si Sweet Greens.
 
4. Script. Este fontul care imita scrisul de mana sau caligrafia. Acesta este feminin, elegant, primitor, interesant si artistic. Fonturile folosite sunt Lobater, Pacifico, Nuptial Script sau Mission Script. Compania care il foloseste este Dahlia.
 
5. Modern. Este un font mult mai geometric si ascutit. Este unul distinct, chic, trendy, inteligent si animat. Foloseste fonturi precum Majoram sau Architext. Este adoptat de catre WM.

 


Tags: logofontsfaturiapplecoca colayahoo

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Sfaturi utile pentru fermierii care construiesc un solar de legume

de Camelia Diaconu
30 Apr 2020
Legumele romanesti cultivate in solar sunt tot mai cautate pe piata, oamenii fiind din ce in ce mai interesati sa consume alimente proaspete si...

Afacere pe cont propriu - 5 sfaturi pentru a te pregati sa o incepi

de Camelia Diaconu
15 Feb 2021
Poate cea mai importanta forma care te invata sa ai un control eficient asupra propriei vieti. Deschiderea unei afaceri pe cont propriu te ajuta sa...

Cum ar trebui sa arate un plan de afaceri bine pus la punct? Iata 3 sfaturi esentiale!

de Idei de afaceri
04 Nov 2020
Planul de afaceri trebuie sa implice o doza inalta de creativitate si originalitate, inovatie si putere de a distinge intre banal si remarcabil....

10 sfaturi utile pentru un plan de afaceri de succes

de Alina Constantinescu
09 Dec 2020
A face afaceri inseamna in primul rand sa iei decizii. Nu poti pleca in necunoscut, trebuie sa cunosti in detaliu piata, clientii, competitorii. Un...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]