Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ia-ti doza de energie si raspunde provocarii: lansarea unui brand de energizante

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In ziua de azi, multi oameni consuma bauturi energizante, mai ales tinerii si sportivii, ceea ce iti ofera oportunitatea unei afaceri viabile de pus in practica.

 
Traim intr-o epoca a stresului, in care energia nu isi mai face simtita prezenta, si atunci apelam, cand este cazul, la bauturi energizante sau la suplimente alimentare. Dar, cum bauturile energizante sunt mai accesibile, este lesne de inteles ca sunt mult mai profitabile.
 
Te-ai gandit ca ai putea sa incepi afacerea fiind posesorul unei francize? Avand in vedere faptul ca strategiile de extindere au devenit din ce mai dificile, majoritatea companiilor de bauturi energizante isi transforma proiectele in franciza. Daca firma respectiva poarta titlul de franciza, este cu atat mai bine. In acest fel, daca ai ocazia sa cumperi franciza, iti va fi mai simplu sa iti promovezi produsele, pentru ca brandul este deja cunoscut. Vei putea administra afacerea de indata ce vei fi cumparat franciza.
 
Odata ce ai inteles intregul concept al bauturii energizante, atunci poti sa incepi afacerea. Fa un plan concret, astfel incat sa poti sa iti desfasori afacerea conform obiectivelor tale. Poti cere sfaturile unui consultant sau unui antreprenor, pentru a stabili aromele bauturii, cantitatea si ambalajul. 
 
Un lucru este clar: produsul tau trebuie sa fie unic, trebuie sa aduca ceva nou avand in vedere competitia. Pana sa incepi afacerea, va trebui sa testezi celelalte bauturi ale companiilor concurente, astfel incat sa iti dai seama cum ar trebui sa fie produsul tau.
 
Ca in orice business, afacerea ta trebuie sa fie promovata. Daca ai destul capital, poti incheia contracte de colaborare cu un atlet, cu o personalitate, pentru a-ti promova produsele. Cu cat maniera de promovare este mai inteligenta si mai elaborata, cu atat produsul va deveni mai cunoscut si mai apreciat. 
 
Alt factor decisiv in strategia ta de marketing il reprezinta pretul. Acesta trebuie sa fie mai atractiv decat preturile competitiei. Pentru inceput, poti fixa preturi scazute, ca apoi sa le cresti, pe masura vanzarilor.
 
Deschiderea unei firme de bauturi energizante iti ofera sansa sa fii creativ si sa cuceresti piata intr-un mod atractiv si accesibil. Este o provocare pentru un antreprenor care vrea sa fie recunoscut, ale carui abilitati ii sunt puse la incercare pe piata de afaceri.
 
Sursa: www.startupbizhub.com
 


Tags: afacerienergizantafaceri energizantebrand energizantelansare energizante

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]