Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Materializarea afacerii - 10 pasi distanta intre concept si concret

de Andrioae Ruxandra 10 Iul. 2014 3475
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Unele dintre cele mai importante lucruri din viata nu au manuale de utilizare: case, familie, copii sau inceputuri in afaceri. De aceea, fiecare are dreptul sa se adapteze in timp la aceste lucruri sau sa se gandeasca inainte de a face pasul cel mare.


O idee de afacere nu reprezinta doar o sursa de profit, ci si un stil de viata care sa te motiveze sa reusesti in tot ceea ce-ti propui. 
 
1. Pune-ti la bataie ideea – alege o idee care sa se potriveasca cu pasiunile, scopurile, capacitatile si resursele tale. Retine faptul ca ideea ta de afacere este doar o ipoteza, nu te baza pe ea prea mult deocamdata.
 
2. Gandeste ca un investitor – evalueaza oportunitatea ta de afacere precum ar face-o un investitor: obiectiv si analitic. Cine sunt clientii si de ce au nevoie? Cat de mare este oportunitatea? Cat timp va dura s-o executi? 
 
3. Obtine feedback – gaseste oameni care cunosc piata, modelul de afacere, competitorii si predecesorii, cei care au fost in domeniu, care au reusit sau nu, ca tu sa le afli parerile si sa poti intelege ceea ce functioneaza sau nu in aceasta lume a afacerilor. Poti obtine feedback-ul clientilor tai, afland ceea ce cred ei despre ipoteza ta.
 
4. Raspunde feedbackului – fa orice schimbare este nevoie pentru planul tau de afacere, pentru produs si pentru strategia iesirii pe piata. Dezvolta un plan pe care sa-l implementezi prin scopurile tale principale si determina modul in care echipa ta va executa acel plan.
 
5. Creeaza un produs principal – imaginea produsului sau serviciului tau este una perfecta, care include tot ceea ce este necesar. Aceasta imagine perfecta nu-ti este de folos momentan, concentreaza-te mai mult pe nevoile clientilor. Creeaza acel produs principal cat mai repede si mai putin costisitor. 
 
6. Deschide magazinul – este tentant sa astepti pana cand produsul tau este perfect pentru a putea fi vandut. In schimb, "a fi Perfect este inamicul termenului Destul de bun". Pana ce produsul tau va iesi pe piata, vei fi in aer, cheltuind timp si bani doar pentru a invata despre reactiile clientilor.
 
7. Testeaza ceea ce ai creat – avand produsele pe piata, iti poti da seama daca produsul tau se muleaza pe nevoile clientilor. Pentru a face asta, testeaza elemente precum stabilirea pretului, a brandingului, aspecte, precum si experientele clientilor. Apoi gaseste un cost efectiv pentru a atrage clientii prin mesaje de marketing, promotii, reduceri si canale de distributie.
 
8. Fa schimbari – odata ce ti-ai dat seama ce fel de greseli ai facut in legatura cu produsul tau, vei dori sa le repari. In acelasi timp, produsul tau are si lucruri foarte bune care nu trebuie schimbate, iar tu trebuie sa gasesti o cale de a imbunatati intr-o singura parte.
 
9. Fii gata sa-ti dezvolti afacerea – revizuieste-ti planul de afacere, imbunatateste-ti produsul, echipa, piata, implementarea si strategiile de finantare. 
 
10. Accelereaza inceputul afacerii – cu un plan de piata deja testat si cu resursele aferente, este timpul sa te extinzi. Asigura-te ca echipa ta stie ceea ce faci si ca are incredere in tine. Verifica daca toata lumea stie care sunt asteptarile si daca fiecare stie ce are de facut.
 
Sursa: www.inc.com
 


Tags: afaceriidei de afaceriplan de afacerimanagementmanagement afaceresfaturi afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Planul de afaceri: intrebari-cheie pentru a incepe o afacere

de Idei de afaceri
02 Mai 2022
Planul de afaceri este un instrument esential in activitatea de planificare/ conducere a unei afaceri. El contureaza viziunea, ii da o forma...

Ghid complet pentru micile afaceri

de Idei de afaceri
01 Iun 2022
Unora dintre noi, pandemia de Covid-19 ne-a dat ocazia sa descoperim pasiuni noi sau sa redescoperim unele vechi, de mult uitate, si sa le...

Achizitionarea unui dulap frigorific, cea mai buna idee de afaceri pentru managerul unui restaurant!

de Idei de afaceri
26 Feb 2021
In cazul in care detineti sau administrati un restaurant sau orice alta unitate de alimentatie publica, investitia intr-un dulap frigorific de mari...

Ce schimbari vor avea de infruntat afacerile in 2021

de Florin Amariei
17 Dec 2020
Noul an este extrem de aproape, iar antreprenorii trebuie sa aiba in vedere ca urmeaza o serie de schimbari pe care le au de infruntat in 2021....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]