Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Plan de afaceri corect si eficient - Planificarea de marketing

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Aceasta este o sectiune foarte importanta, deoarece analizeaza clientii firmei, factorii care influenteaza dezvoltarea firmei sectoarele economice, industia, concurenta etc), precum si modalitatile prin care veti reusi sa va impuneti pe piata.

A avea un marketing de succes inseamna sa ai produsele si serviciile potrivite, disponibile la locul potrivit si la momentul potrivit si clientii sa stie acest lucru. Definitia clasica a marketing-ului este "realizarea de produse si servicii pentru a satisface necesitatile clientilor".

Cu alte cuvinte, inseamna a identifica ce nevoi are clientul si a concepe produse si servicii ce intrunesc aceste cerinte, firma reusind astfel sa obtina profit. Este adevarat ca in primii 4-5 ani de activitate ai pensiunii dvs proaspat infiintate veti fi mai mult preocupati de planificarea si organizarea prestarii serviciilor si a operatiunilor, stabilirea unor politici si proceduri standard in activitate, dar dupa ce veti depasi perioada de inceput, veti putea sa va ganditi la expansiune, la clienti mai multi si mai diversi.

Planul de marketing este un document ce formuleaza un plan pentru a vinde serviciile si produsele. Acesta poate fi integrat in interiorul planului de afaceri sau, daca complexitatea analizei sau a firmei o cere, separat de acesta, dar fiindu-i total subordonat.

Obiectivele si strategiile de marketing sunt derivate din obiectivele si strategiile de afaceri, iar bugetul de marketing va fi strans legat de intreaga planificare financiar-contabila a firmei.

>>>Gasiti restul acestei tematici si toate informatiile specializate necesare in ghidul complet si realizat de experti din domeniu, "Propriul meu plan de afaceri".


Tags: afaceriplan de afaceriplanificarea de marketingplanificare financiar-contabilaobiective de marketingstrategii de marketing

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]