Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Plan de afaceri - Vanzarea produselor
In conceperea planului de afaceri ati identificat piata, ati creat produsul sau serviciul care credeti ca va avea succes si v-ati analizat concurentii. Acum trebuie sa va decideti asupra modului in care ii veti anunta pe potentialii clienti ce le oferiti si asupra persoanelor care vor urmari permanent satisfactia clientilor.
Multi intreprinzatori neexperimentati nu se gandesc sau se gandesc prea putin la aceste puncte importante inainte de a incepe afacerea, iar asta le va afecta succesul. Nu uitati importanta strategiei pe care o veti folosi pentru a va face cunoscut clientilor si a-i multumi si nici importanta acestei sectiuni a planului de afaceri.Cultura de sofran
Ghid practic Realizarea de sapun natural
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
A. Modalitati de vanzare
Cum va veti vinde produsele? Prin reteaua proprie de magazine? Folositi agenti de vanzari? Sau veti folosi sistemul de vanzari prin posta? Daca uneori vanzarea este usoara, facandu-se fara complicatii, direct din rafturile magazinului propriu, alteori lucrurile se complica, necesitand decizii complexe.
De exemplu: cum va veti proteja impotriva fraudelor, in special in magazinele de autoservire? Cum ii veti ajuta pe clienti sa-si transporte la domiciliu produsele foarte voluminoase pe care le cumpara? Veti asigura service-ul in perioada de garantie cu proprii angajati sau veti subcontracta aceasta activitate?
Toate aceste sisteme trebuie gandite inainte de deschiderea afacerii, chiar daca nu vor fi perfecte de la inceput. Acest lucru va face o impresie buna si cititorului planului de afaceri.
B. Reclama, promovarea, relatiile cu publicul
Descrieti principalele modalitati de reclama pe care le veti folosi si motivele care va determina sa faceti aceasta alegere. Ce trasaturi ale produsului sau serviciului veti pune in lumina pentru a genera vanzarile?
Ati pus la punct metode de monitorizare a rezultatelor diferitelor metode de marketing pe care le veti folosi, pentru a le studia eficienta? Ce suma veti folosi pentru activitatea de marketing? Explicati in detaliu cum o veti cheltui.
Daca aveti brosuri de marketing, reclame aparute in diferite publicatii, referinte ale clientilor sau ale diferitelor organaizatii, este bine sa le anexati.
C. Urmarirea reactiei consumatorilor
Acordand importanta modului in care consumatorii percep produsele si serviciile dvs., veti obtine informatii extrem de utile pentru perfectionarea afacerii si veti castiga increderea si respectul acestora, determinandu-i sa va devina fideli.
Intrebati-i ori de cate ori este posibil ce le place si ce nu le place. Si mai presus de orice, fiti pregatiti sa luati masuri pentru a corecta ceea ce nu le place. A intreba fara a actiona apoi conform raspunsurilor lor este o treaba inceputa, dar neterminata.
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaINS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit