Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Plan de afaceri:Cu cine concuram in mediul business?
Planul de afaceri reprezinta harta in functie de care ne ghidam in mediul business. Adunam in planul nostru de afaceri o suma de informatii si detalii care ne ajuta sa oferim o prezentare cat mai clara si mai corecta a afacerilor pe care le detinem, a directiilor in care ne putem si dorim sa ne dezvoltam, a manierei in care ne luptam pentru suprematie cot la cot cu cei care ne sunt concurenti in afaceri.
Planul de afaceri trebuie intotdeauna sa puna mare accent pe competitie, pe valoarea informatiilor pe care le detinem la adresa competitorilor nostri. Afacerile profitabile ajung in acest stadiu datorita faptului ca si-au inteles concurentii si au reusit sa ii invinga in lupta pentru suprematia pe o piata impartita in mod comun.Cresterea prepelitelor japoneze
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Primul pas in intelegerea concurentei reale este stabilirea listei complete de competitori de pe o piata anume. Urmeaza selectarea si filtrarea celor care nu se ridica la nivelul care ne caracterizeaza si a celor care se preocupa cu acoperirea unor sub-nise mult indepartate de cea pe care ne concentram noi eforturile in afacerile noastre profitabile.
Va trebui sa adunati in planul de afaceri informatii legate de competitorii dvs, de istoria lor pe piata pe care activeaza, de lista de produse si serivicii pe care le detin in portofoliu, de lista de agentii si profesionisti cu care colaboreaza, de tendintele pe care le adopta in implementarea strategiilor de marketing si de advertising, de politica de preturi utilizata, de lista de furnizori cu care colaboreaza, de angajatii pe care ii recruteaza si cu care lucreaza, de prezenta lor online si lista continua. Este vital sa stiti ce consumatori tintesc, ce produse intentioneaza sa lanseze si care sunt resursele lor financiare.
De asemenea, in planul de afaceri trebuie sa detineti date valoroase legate si de consumatorii tintiti de competitorii dvs. Aflati cine sunt, ce produse prefera, ce nemultumiri detin la adresa competitorilor dvs, de profituri aduc pentru aceste companii.
Per total, veti trage linie si veti sti in mod clar cu cine aveti de-a face in mediul business in care activati. Veti sti cum sa va stilizati ofertele si mesajele pentru a atinge cote marite de audienta, pentru a veni cu solutii imbunatatite pentru nevoi si dorinte existente pe piata de profil, pentru a veni cu idei prin care sa va mariti influenta in fata concurentilor afacerii dvs.
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaINS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit