Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Planificarea afacerii. Parametri si obiective
In cadrul planului dvs. de afaceri, la inceputul planificarii este suficient sa concepeti doar o schita in care sa subliniati principalele obiective pe care intentionati sa le atingeti.
De asemenea, este indicat sa va cunoasteti foarte bine afacerea. Si asta nu in teorie, ci din practica, adica sa stiti ce se intampla pe teren, care sunt planurile clientilor, cum este pozitionata afacerea fata de concurenta, care sunt particularitatile produselor si serviciilor oferite. Numai asa puteti lua in calcul factorii importanti.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Iata care sunt principalele obiective!
– din punctul de vedere al planificarii de marketing: un anumit nivel al vanzarilor, un anumit procent de piata;
– din punctul de vedere al planificarii productiei si operatiunilor: enuntarea intentiei de a urmari mentinerea unui nivel scazut al costurilor de exploatare (definite in cadrul planificarii financiar-contabile) si eficientizarea muncii, conform unor parametri bine definiti;
– din punctul de vedere al planificarii resurselor umane: se va urmari, spre exemplu, stimularea participarii angajatilor la activitatile din cadrul firmei si a eficacitatii personalului (prin realizarea cu succes a sarcinilor alocate fiecarui angajat);
– din punctul de vedere al planificarii financiar-contabile: se poate aminti ca se va urmari reducerea riscurilor financiare, rezolvarea situatiilor neprevazute si reducerea costului finantarii, prin intarirea disciplinei financiare.
Cu toate ca obiectivele de afaceri se definesc la inceput, dupa cum am aratat in cadrul etapelor de planificare, acestea se redefinesc pe masura ce se construieste fiecare plan component.
Abia la sfarsitul activitatii de planificare se poate spune ca au fost definite cu adevarat obiectivele de afaceri, cand intentiile de la inceput au fost corectate (extinse sau restranse) conform realitatilor descoperite pe parcursul planificarii.
Fiecare obiectiv trebuie sa fie cuantificabil, pentru a se putea urmari indeplinirea lui.
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaAfacere cu lemn: Cum infiintezi un business in industria lemnului
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit