Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Planul de afaceri: analiza costurilor de operare
Capitolul "Analiza costurilor de operare" din planul de afaceri este dedicat intelegerii si evidentierii costurilor de functionare curenta a activitatii. Realizarea lui demonstreaza deopotriva intelegerea aspectelor tehnologice, economice si manageriale ale activitatii curente. Demonstreaza ca intelegem fluxul tehnologic, ca stim de ce infrastructura de utilitati avem nevoie, cati oameni trebuie sa angajam.
Daca pana acum erau trecute pe lista si costurile de infiintare SRL sau PFA, incepand de luna viitoare vor fi eliminate taxele pentru inmatricularea unei entitati.Asadar, de la 1 februatie 2017 antreprenorii isi vor putea infiinta gratuit, la Registrul Comertului, o societate cu raspundere limitata (SRL, SRL-debutant) sau se vor putea constitui ca PFA, intreprindere individuala/familiala, tot fara costuri. Eliminarea taxelor percepute de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) la constituirea unei entitati este prevazuta in Legea nr. 1/2017.
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Asadar, revenind la costurile pe care le includem in planul de afaceri, este bine sa avem in vedere si sa nu omitem costuri ca de exemplu:
Costuri curente:
* materii prime
* materiale consumabile, materiale auxiliare;
* costuri de personal (salarii, prime, bonusuri);
* costuri de training si formare personal;
* impozite si taxe locale;
* servicii externe (contabilitate, consultanta fiscala, juridica, de management, etc);
* costuri de spatiu (spatiu de birouri, spatiu de productie, spatiu de vanzari, spatiu de depozitare)
* cheltuieli de incalzire, gaz, curent, curatenie, reparatii, asigurare, gunoi, etc.
* costuri cu echipamentele
* reparatii
* intretinere
Costuri cu mijloacele de transport
* combustibil
* revizie
* intretinere/reparatii
* asigurarae de raspundere civila & asigurare toate riscurile
* impozite
Costuri legate de procesul de vanzare
* deplasare
* materiale de prezentare
* participari la targuri
Costuri administrative
* materiale de birou
* comunicatii: telefon, fax, mobil
* evidenta primara si calculul salariilor
* abonamente (reviste, intretinere echipamente birou, etc)
Impozite si taxe
Cu cat analizam mai bine costurile, cu atat sansele sunt mai mici ca sa omitem anumiti factori esentiali pentru inceperea si dezvoltarea afacerii.
Sursa: aippimm.ro
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaModel de plan de afaceri. Constituirea unei ferme ecologice cu gaini Brahma
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit