Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Planul de afaceri si organizarea personalului!
Planul de afaceri trebuie sa contina o sectiune de organizare a personalului, sectiune detaliata si care ne spune ce angajati detinem, ce angajati mai trebuie sa cooptam, cine se va ocupa de ce sarcini, in ce conditii si prin ce modalitati ne vom remunera salariatii.
Ca orice alt capitol al planului de afaceri, si cel destinat pentru organizarea personalului trebuie sa contina un sumar de inceput. Puteti folosi acest sumar pentru a atrage interesul unui investitor, pentru cooptarea unui expert in echipa, pentru cooptarea unui potential partener de afaceri. Toti acestia vor fi interesati sa se afilieze unei echipe de angajati profesionisti, caracterizati de abilitati si competente strategice pentru succesul afacerii.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
In aceasta sectiune trebuie sa includeti numarul complet al angajatilor companiei dvs, si echipa de management care va coordona o mare parte din sarcinile si responsabilitatile centrale pentru succesul afacerii dvs.
Nu neglijati necesitatea de a adauga un grafic organizational, un grafic care sa va ierarhizeze intreaga echipa de angajati. Explicati care sunt atributiile fiecarui angajati, sarcinile, responsabilitatile, drepturile si beneficiile de care se bucura fiecare angajat.
Pentru toti angajatii deja existenti trebuie sa adaugati detalii referitoare la background-ul lor, la specializarile si experienta de lucru detinute, precum si fisele posturilor lor.
Nu neglijati spatiile goale din echipa de personal. Aveti nevoie de o echipa intreaga de profesionisti care sa acopere intregul areal de sarcini si responsabilitati. Nu neglijati nici faptul ca expertii ne recomanda sa ne permitem angajatilor sa se concentreze pe sarcini apartinand unui anumit profil si sa nu isi imparta concentrarea in mai multe directii.
In fapt, tentatia de a coopta angajati cu multiple specializari este mare. Ne dorim angajati care sa stie si contabilitate si sa detina si cunostinte in domeniul juridica sau al fiscalitatii, graficieni care sa si programeze, copywriteri cu veleilati de relationisti samd.
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaINS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit