Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Planul de afaceri si segmentarea pietei
Planul de afaceri trebuie sa isi centreze atentia si catre capitolul ce reprezinta informatiile legate de segmentarea pietei. Este vital sa demonstrati faptul ca va cunoasteti piata, nisa sau sub-nisa in care va dezvoltati cu mare concentrare, cu mare pregnanta. Veti demonstra ca stiti cum sa redactati un plan de afaceri, ca stiti in ce directie se indreapta afacerile dvs, ca stiti cum sa va tineti sub control proiectele in legatura cu situatia in care va aflati, in legatura cu previziunile adiacente.
Foarte des, pietele se impart in categorii conexe, numite nise si acestea se impart si ele in alte categorii relativ diferite, numite sub-nise. Una dintre cele mai viabile decizii pentru antreprenori este sa se pozitioneze pe o sub-nisa inca neacoperita si pe care se pot dezvolta pana la punctul in care pot castiga suprematie, monopol.Cresterea prepelitelor japoneze
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Propriul meu plan de afaceri
In masura in care puteti sa acoperiti o nisa sau o sub-nisa cat mai bine, in masura cat mai mare, cu atat veti scadea sansele altor competitori de a aparea pe nisa sau pe sub-nisa in cadrul careia activati dvs. Astfel, va cresc sansele sa atingeti succesul in afacerile dvs.
Planul de afaceri trebuie sa se concentreze pe acest aspect si orice investitor, orice reprezentant al unei institutii bancare, orice evaluator pentru acordarea de fonduri europene, orice potential partener de afaceri va cauta sa afle ce marja acoperiti din nisa sau din sub-nisa pe care va concentrati.
Oricare ar fi marja de acoperire, punctul dvs central spre care trebuie sa tinedeti este cel de cucerire a teritoriului intr-o masura cat mai mare. Spre exemplu, sunteti furnizor de mobilier si v-ati specializat in piesele de mobilier din lemn de cires si sunteti singurul astfel de furnizor de pe nisa dvs. Deja detineti avantaje importante si in cazul in care nu vor mai aparea alti competitori care sa va bata la pret sau la calitate, puteti sa considerati ca aveti un atu important pe care sa va bazati in afacerile dvs.
Pentru planul de afaceri este vital sa cercetati si sa prezentati in detaliu atent toate caracteristicile pietei, nisei sau sub-nisei pe care activati. Veniti cu informatii relevante care sa demonstreze ca va cunoasteti mediul in care va dezvoltati, care sa demonstreze ca puteti efectua previziuni elocvente si strategii castigatoare de prezent sau de viitor.
>>>Cartea care va invata pas cu pas sa proiectati un plan de afaceri castigator!
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaINS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit