Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Planul de afaceri si strategiile de pret pe timp de criza
Planul de afaceri ramane instrumentul esential pentru conducerea afacerilor si pentru sporirea sanselor de cooptare de investitori, parteneri si experti. Planul de afaceri trebuie sa ofere si detalii importante referitoare la politica de preturi, fie ca suntem intr-o perioada de criza economica, fie ca avem parte de stabilitate financiara timp indelungat.
Planul de afaceri trebuie sa devina instrumentul pe care il utilizam si cand decidem ce preturi vom practica pentru a obtine incasari importante. Si cea mai mica decizie de modificare a preturilor poate aduce o migrare masiva a consumatorilor tinta catre alte branduri competitionale sau un razboi al preturilor intre toti cei care impart un sector al industriei in cauza.Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cultura castravetelui anti-diabet
Cultura de sofran
Ghid practic Realizarea de sapun natural
O regula importanta pe care trebuie sa o respectam este cea referitoare la cercetare si documentare. Nu incercati sa modificati preturile fara sa fiti la curent cu strategiile de preturi adoptate si implementate de competitorii dvs principali, cu modificarile de comportament in randul consumatorilor tinta, cu preturile practicate de toti furnizorii de ale caror servicii ati putea beneficia si dvs.
In principiu, pe timp de criza, majoritatea antreprenorilor sunt tentati sa coboare preturile. Multi experti spun ca aceasta decizie este una total neinspirata pentru multe afaceri.
In cazul in care considerati ca aceasta decizie este una demna de luat in considerare, stabiliti, alaturi de profesionisti, de consultanti si marketeri, cum v-ar afecta brandul o micsorare de preturi.
O solutie viabila pentru promovarea unei strategii de preturi care sa functioneze si care sa nu implice micsorarea preturilor este cea de a scoate in evidenta produsele la preturi mici. Consolidati campanii de promovare pentru aceste produse si incercati sa le aduceti cat mai aproape de audienta dvs tinta.
O alta solutie este si cea de a oferi un pret mai scazut consumatorilor care cumpara produse de o anumita cantitate ( reducere de 30% pentru cumparaturi mai mari de 200 de lei).
Ambele sunt solutii care merita atentie pentru stabilirea unor strategii de preturi care sa ofere rezultate optime pe timp de criza. Ambele trebuie sa se regaseasca in cadrul planului de afaceri si trebuie sustinute prin cifre, tinte si obiective realiste.
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaINS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit