Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Planul de afaceri si studierea competitorilor!
Planul de afaceri ne ofera sansa de a categoriza informatiile pe care ne vom baza in afacerile noastre. Asta nu inseamna ca vom tine planul de afaceri in serviete la orice ora, ci faptul ca trebuie sa il consultam atunci cand luam decizii majore, atunci cand schimbam cursul afacerii, atunci cand ne confruntam cu situatii problematice sau neprevazute.
Nu este de neglijat nici faptul ca planul de afaceri ne ajuta sa ne studiem competitia si acest aspect ramane unul esential pentru a ne castiga suprematia pe o nisa sau sub-nisa pe care ne pozitonam.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cresterea prepelitelor japoneze
Primul pas sta in proiectarea listei de competitori si stabilirea masurii in care competitia are loc. Putem avea afaceri cu care intram in competitie doar in anumite locatii si competitori cu care sa ne impartim doar anumite segmente ale audientei-tinta.
Adaugati si elementele care va aseamana produsele si serviciile cu cele ale competitorilor dvs si elementele care va ajuta sa va diferentiati de concurentii dvs. Orice produs/serviciu trebuie sa detina puncte prin care sa impuna avantaje competitionale majore. Puteti sa detineti produse care sa se diferentieze prin lista de ingrediente si implicit prin setul de beneficii oferite, puteti sa detineti produse cu o garantie valabila mai mult decat detin produsele din tabara competitorilor samd.
Nu neglijati nici informatiile care sa va ajute sa stabiliti motivele pentru care consumatorii dvs achizitioneaza produsele concurentilor dvs. Pot fi preturile care ii determina sa le aleaga produsele, pot fi ambalajele, pot fi mesajele de marketing si strategiile de promovare, varietatea produselor/serviciilor, serviciile de customer care, nivelul expertizei sau calitatea produselor/serviciilor.
Nu in ultimul rand, planul de marketing continut de planul de afaceri trebuie sa detina si o sectiune de punte forte si puncte slabe. Stabiliti, in mod obiectiv, care sunt punctele dvs forte in comparatie cu toti competitorii dvs, care sunt punctele slabe care va caracterizeaza afacerea si produsele/serviciile oferite. De asemenea, identificati si punctele slabe si cele forte ale competitorilor dvs si descoperiti care sunt modalitatile cele mai eficiente prin care ii puteti invinge.
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaModel de plan de afaceri. Constituirea unei ferme ecologice cu gaini Brahma
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit