Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ponturi pentru afaceri din domeniul organizarii de evenimente
Este important pentru organizatorii de evenimente sa includa business-ul in zona lor de actiune. Afacerile lor trebuie sa mearga ca pe roate.
Nu toate business-urile vor accepta oferta ta, dar cele care vor colabora cu tine, trebuie sa fie foarte multumite. Vezi cine va veni la eveniment (piata tinta). Vor fi prezenti oameni din oras, vizitatori internationali sau membri ai unei echipe sportive? Informatia te va ajuta sa faci un plan de marketing pentru aceste business-uri. Identificarea potentialilor sponsori va fi mult mai simpla. Daca evenimentul respectiv tine de fanii masinilor, de exemplu, promoveaza-te in randul acestora.Cresterea prepelitelor japoneze
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Identifica ce vor vrea acest oameni in privinta bunurilor si serviciilor. Vor vrea mancare, bautura, activitati pentru copii, felicitari, ochelari de soare, palarii etc? In care sezon al anului se tine evenimentul? Vremea calda favorizeaza vanzarea de bauturi reci si cuburi de gheata; vremea rece este destinata bauturilor calde si mancarurilor. Acestea reprezinta oportunitati de dezvoltare.
Firma organizare de evenimente
Vezi care ar putea fi cei mai buni clienti. Dimensiunea afacerii lor, mixtul, locatia. Unii antreprenori ar putea fi departe de activitatile evenimentului si totodata relevanti, prin lucrurile pe care le ofera. Implica tot mai multe business-uri, colaboreaza cu antreprenorii. Aduna companiile la un loc si vorbeste-le despre evenimentele pe care le organizezi.
Informeaza-ti clientii legat de data si ora evenimentului, locatia exacta, activitatile desfasurate, numarul estimativ de invitati si momentul de varf al petrecerii respective.
Identifica afacerile bune din orasul tau, care vor organiza pe viitor evenimente. Cand te intalnesti cu clientii, fie ca vorbim de oameni obisnuiti sau antreprenori, spune-le ca beneficiile vor fi uriase. Vezi evenimentul din perspectiva lor. Dupa eveniment, trebuie sa discuti cu clientii, pentru a modifica ceva pe viitor, daca este cazul.
1.Oportunitati peste oportunitati
TJ’s Fruit Mart and Deli este un magazin de delicatese din Warners Bay. Aici sunt comercializate carnuri fine, branza, fructe, legume si alte bunatati. Proprietarii sunt Tom si Violeta. Cum au devenit ei organizatori de evenimente? Au organizat un foc de artificii, la care au venit multi oameni; asa s-au gandit sa repete povestea.
Anul viitor, vor promova magazinul din nou, isi vor face reclama in ziare, reviste etc. in ziua evenimentului, vor angaja staff suplimentar, vor schimba orele intre care magazinul este deschis. Vor sa-si bucure clientii. Le ofera vouchere. Acestea sunt foarte eficiente, sa nu uitam. Profita de orice oportunitate.
Firma organizare de evenimente
2.Un pas inainte
Frickers Shoes este o afacere de familie formata din trei magazine in NSW. Magazinul este gestionat de Mark Fricker si este situat in Pacific Highway de la Belmont. Cum i-a determinat pe oameni sa intre in magazinul sau? A apelat la organizatorii de evenimente, in scopul colaborarii? A oferit discounturi in presa?
Marfa s-a vandut ca painea calda, a scapat de inventar si mai mult, acum stie sa organizeze si evenimente. Oamenii au cumparat pantofi pentru toata familia. Si-a majorat cifra de afaceri cu 15%. A atras clientii in magazinul sau, costurile fiind mai mici decat promovarea prin publicitate traditionala.
3. Spre succes
Swansea RSL Club este situat langa canal, intrarea Lacului Macquarie dinspre Oceanul Pacific. Multe evnimente sunt sustinute in aceasta zona frumoasa, la clubul RSL. Swansea RSL nu stia cum afluxul de oameni de la a 8-a editie a Jocurilor Australiene va avea un impact asupra afacerii lor. Oportunitatea lor a fost un carnet de vouchere dezvoltat de organizatorii evenimentului respectiv. RSL a pus un discount de 10% la mancare. Traficul clubului a crescut cu 20%. Swansea RSL reprezinta un bun exemplu despre cum pot fi exploatate oportunitatile organizarii unui eveniment.
Firma organizare de evenimente
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaAfacere cu lemn: Cum infiintezi un business in industria lemnului
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit