Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Problemele financiare ale angajatilor tai sunt ... ale tale!
Cu alte cuvinte, noi, angajatorii, suntem cei care trebuie sa ne luam asupra noastra responsabilitatea de a le rezolva. Numeroase studii arata faptul ca oamenii sunt excelenti la multitasking, executarea a doua sau mai multe activitati in acelasi timp. Si de cele mai multe ori, angajatii muncesc si in acelasi timp isi dau frau liber grijilor financiare.
Se poate sa auda in treacat faptul ca un supervisor are de gand sa plece in Hawai timp de 2 saptamani in vacanta. Se vor duce cu gandul la faptul ca peste doua saptamani datoria lor la banca va ajunge la scadenta si nu o pot plati.Cultura de sofran
Cresterea prepelitelor japoneze
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
V-am dat un simplu exemplu de intamplare care trezeste in mintea angajatilor nostri tone de griji cu privire la situatia lor financiara. Si desigur, aici nu ii includem doar pe angajatii care au salarii mici. Si cei care reusesc sa ia salarii de 3000-5000 de euro pe luna pot avea probleme financiare grave. La urma urmei, nu poti sa stii ce cheltuieli are fiecare om, cum isi gestioneaza banii si cati oameni are in ingrijire.
Si este normal sa incercam sa rezolvam problemele financiare ale angajatilor nostri, mai ales in momentul in care expertii din mediul business si din HR ne explica in mod clar impactul acestora asupra productivitatii oamenilor nostri, asa cum noteaza Suzanne Lucas, pentru INC. Nivelul productivitii si al eficientei scad in mod dramatic atunci cand un angajat munceste cu grijile financiare in minte. Daca vreti, munceste in van intr-o pondere ametitoare.
Insa solutia nu este sa le oferim salarii cat sa nu poata duce. Solutia este sa le oferim alte instrumente la indemana, instrumente de care sa se foloseasca pentru ca grijile lor financiare sa fie tinute in frau.
O solutie este sa le permitem sa isi conduca activitatea profesionala de acasa. Aici exista numeroase surse de economisire financiara pentru oamenii nostri, de la transport si combustibil, abonamente pentru transport in comun, masa in oras, hainele office si nu numai!
O alta solutie adusa in discutie de Suzanne Lucas pentru INC este cea de a anula strangerile de bani pentru diverse ocazii: pentru ziua unui coleg, pentru achizitionarea de diverse obiecte pentru birou, pentru petrecerile de sfarsit de an si torturile sarbatoritilor. Desigur, o stragere de fonduri ce aduce o cheltuiala de 20-50 de lei pentru fiecare angajat nu poate fi o pierdere imensa, insa pentru angajatii vostri ea conteaza mai mult decat va imaginati!
Exista numeroase alte solutii care sa ne ajute sa ne sprijinim angajatii pentru rezolvarea grijilor lor financiare. Expertii ne mai propun organizarea de workshop-uri si seminarii cu tema educatie financiara, economisire si gestionarea inteligenta a finantelor. Un astfel de workshop poate fi cea mai buna investitie pentru ca angajatii vostri sa munceasca mai productiv, mai eficient si sa isi imbunatateasca situatia financiara si, implicit, viata!
Mult succes si afaceri profitabile!
sursa foto: www.sxc.hu
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit