Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Rebranding pentru afaceri profitabile timp indelungat
Orice afacere, cat de mica sau de mare ar fi, de orice succes s-ar bucura, are loc de imbunatatiri. Schimbarea este singurul lucru care tine o afacere pe piata si ea trebuie facuta cu multa precautie si inteligenta. Fie ca scopul antreprenorilor este de a atrage un nivel mai mare de clienti pentru afacerea lor sau de a se extinde si pe o alta nisa, o strategie de succes este cea de rebranding.
Brand-ul unei afaceri este mai mult decat un logo sau un slogan bun, este modul in care afacerea ca tot unitar este perceputa de audienta, este reputatia si imaginea ei in context global.Cultura de sofran
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Rebranding-ul se face in primul rand cu ajutorul clientilor afacerii. Intrebati-i cum puteti sa va imbunatatiti afacerea, in ce directii sa lucrati si ce solutii sa le oferiti pentru problemele lor. Intotdeauna trebuie sa sustineti obtinerea feedback-ului din partea clientilor si angajatilor. Acestia sunt persoanele care au contact constant cu afacerea dvs si stiu cel mai bine punctele slabe si cele forte ale acesteia.
Aflati ce motiveaza clientii sa va cumpere produsele si ce calitati specifice ii atrag cel mai mult si ii determine sa ignore competitia dvs. Rezultatele reprezinta baza strategiilor de rebranding.
Este esential de retinut ca o campanie de rebranding trebuie sa aiba in centrul sau strategii de reinnoire a bazei de clienti. Cu alte cuvinte trebuie sa gasiti metode prin care sa castigati un nou set de consumatori astfel incat nivelul vanzarilor sa se mareasca in directii variate.
Cu toate acestea, nu va neglijati clientii vechi, cei loiali companiei dvs. Acestia sunt cei care va tin afacerea in picioare si de pe urma carora castigati publicitate pozitiva cu ajutorul marketing-ului Word-Of-Mouth (marketing „din-gura-in-gura”). Aceasta metoda de a va promova afacerea nu va costa nimic si isi dovedeste eficienta foarte pregnant.
Rebranding-ul se face incepand de la cele mai simple elemente ale unei afaceri pana la cele mai complexe. Nu doar strategiile de marketing si advertising trebuie reinnoite, ci puteti sa lucrati si la un nou logo, un nou slogan, o misiune mai cuprinzatoare si cu un impact mai puternic.
Nu uitati ca prin rebranding va reganditi intreaga afacere si trebuie sa pastrati o coeziune si o uniformitate fidela intre toate elementele si fatetele afacerii dvs, pentru a va recreea in sincronizare perfecta pentru un rezultat profitabil.
Articole conexe
Afacere cu lemn: Cum infiintezi un business in industria lemnului
de Bianca TilaIdei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
de Bianca TilaAfacere online. Interfata grafica si sigla
de Idei de afaceriAfaceri pe Amazon. Strategie si investitie in brand
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit