Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Recrutarea, selectia si integrarea personalului
Recrutarea, selectia si integrarea personalului sunt procese care, desi sunt strans legate intre ele si multi angajatori le trateaza ca pe un tot, pentru a le putea analiza corect trebuie recunoscut specificul fiecaruia, in scopul de a le eficientiza efectele.
Desi veti fi tentat sa nu dati mare importanta acestui domeniu, realitatea este ca multe erori in cadrul proceselor de recrutare, selectie si integrare sunt costisitoare pentru firma si pot produce disfunctionalitati la nivelul functionarii acesteia.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Recrutarea personalului este activitatea de identificare a persoanelor care au acele caracteristici solicitate de posturile vacante si de atragere a acestora in cadrul organizatiei.
Etapele procesului de recrutare a personalului:
1. Redactarea anuntului de recrutare
2. Publicarea anuntului de recrutare
3. Primirea CV-urilor si a scrisorilor de intentie
4. Completarea formularelor de candidatura
5. Compararea si trierea CV-urilor, a scrisorilor de intentie si/sau a formularelor de candidatura
Selectia personalului este procesul prin care se alege, conform unor criterii, cel mai potrivit candidat pentru a ocupa un anumit post.
Etapele procesului de selectie sunt urmatoarele:
1. Anuntarea si sustinerea interviurilor
2. Testarea candidatilor
3. Luarea deciziei de angajare
4. Acceptarea/respingerea candidatilor
5. Pregatirea inceperii propriu-zise a activitatii angajatului.
Integrarea personalului asigura asimilarea unei persoane in mediul profesional si adaptarea ei la cerintele grupului din care face parte. Integrarea profesionala ia sfarsit atunci cand angajatul este capabil sa isi indeplineasca in mod corect sarcinile postului pe care il ocupa. Aici trebuie sa dati dovada de mult tact si intelegere, insa si de fermitate, deoarece multi angajati nu reusesc sa se integreze nici dupa mai multi ani de activitate in cadrul firmei. Mai rau, daca procesul de integrare nu este corect realizat, acestia pot prelua de la vechii angajati obiceiurile proaste ale acestora.
Etapele procesului de integrare profesionala sunt:
1. Acomodarea noilor angajati la locul de munca
2. Urmarirea integrarii lor
3. Tinerea dosarelor si a rapoartelor adecvate
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit