Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Reguli in jurul carora gravitam cand ne crestem afacerile
Ne-am inhamat la un drum sinuos catre succes in afaceri si nu mai exista cale de intoarcere si nici loc de popas. Singura optiune valida pentru cei care si-au demarat afacerile este sa inainteze, sa creasca, sa se dezvolte pentru a-si asigura prosperitatea timp indelungat. Afacerile care stagneaza sunt foarte rapid inghitite de cele care vin din spate si acopera areale foarte mari intr-un ritm alert. Haideti sa vedem care ar fi regulile jocului cand dorim sa ne dezvoltam afacerile:
1. Orice decizie de dezvoltare se ia dupa ce am consultat planul de afaceri si ne-am sfatuit cu reprezentantii departamentelor implicate in masurile de dezvoltare. Cooptati si consultanti de afaceri si experti de marketing si advertising pentru a va asigura succesul in procesul de expansiune.2. In primul rand, trebuie sa stabiliti directia in care doriti sa va dezvoltati si motivele pentru care ati ales-o pe aceasta si nu una diferita. Fiecare directie de dezvoltare va aduce un potential diferit de intoarcere a profitului, sanse diferite de reusita, riscuri diferite pe care acestea le implica si lista continua.
Expertii in domeniul dezvoltarii afacerilor si din domeniul managamentului schimbarii ne recomanda sa stabilim directiile in functie de nivelul vanzarilor, de disponibilitatea clientilor de a achizitiona, de previziunile consultantilor in afaceri si nu numai.
3. Expansiunea unei afaceri trebuie sa urmeze o anumita directie bine definita. O mare greseala pe care multi oameni de afaceri o comit este sa incerce sa isi impinga intreaga afacere in vederea dezvoltarii si uita ca trebuie sa se concentreze pe bucati mici, separate pentru a-si asigura sanse reale de succes si nu un fiasco genuin.
4. Pe masura ce se deruleaza procesul de dezvoltare este benefic sa masurati intotdeauna statisticile care va intorc cele mai bune rezultate si cele care valoreaza cu adevarat: aderenta mesajului de promovare la audienta careia va adresati, nivelul vanzarilor si fluctuatile sale, atitudinea angajatilor la noile schimbari produse samd. In orice punct al procesului de dezvoltare, orice marja care va indica o situatie de lipsa a rentabilitatii poate si trebuie sa duca spre modificarea directiei de expansiune alaturi de personalul potrivit.
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaINS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit