Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Succes in afaceri mici - Program de recompensare a clientilor fideli

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cel mai mult si mai mult, in afacerile mici va conta calitatea customer service-ului oferit. Aceste servicii sunt necesare, intrucat clientii ne decid rentabilitatea si profibilitatea ideilor noastre de afaceri, cat rezistam pe piata si de ce succes se bucura afacerile competitoare. Orice idei de afaceri mici ati detine, aveti nevoie de clienti mai mult decat orice si trebuie sa depuneti efort si resurse materiale pentru a-i pastra. Una dintre cele mai bune idei este sa implementati un program de recompensare pentru clientii fideli.

Clientii fideli au fost castigati cu greu si s-a investit mult pentru a-i loializa. In momentul in care vorbim de loialitate a clientilor fata de o afacere, vorbim de timp indelung petrecut alaturi de companie, folosire regulata si importanta de produse si servicii care ii apartin, de relatii bune si stabile. Clientii fideli sunt cei care ne promoveaza afacerea mai bine decat orice mesaj de promovare, in anumite conditii si trebuie sa investim cu regularitate in mentinerea unei bune relatii cu ei.

Un program de recompensare a clientilor fideli poate sa se constituie din:
1.    Carduri pentru clientii fideli care ofera reduceri substantiale, acces la categorii private ale afacerii noastre, intaietate in evaluarea programarilor samd. Cardurile sunt deja unelte folosite de multe companii si care le ajuta sa isi intareasca relatiile cu clientii lor. Cardurile pot fi customizate pentru cei fideli, si pot fi impartite in categorii standard sau junior si prezidentiale sau senior.

Numele categoriilor raman la latitudinea dvs, ideea de ierarhie mentinandu-se si fiind o foarte eficienta modalitate de a ne proiecta o imagine favorabila in randul clientilor, de a le oferi un sentiment de valoare si un plus de comfort in utilizarea produselor si serviciilor noastre.

2.    Cadouri oferite intr-o baza regulata. Inaintea sarbatorilor, de ziua aniversarilor si cu ocazia altor evenimente, este recomandat sa faceti cadouri utile si atractive pentru cei mai buni dintre clientii dvs.

3.    Reduceri si promotii exclusive pentru clientii fideli. In aceasta categorie puteti sa includeti si clientii care achizitioneaza produse intr-o cantitate mai mare si care aduc profituri semnificative pentru afacerea dvs.




Tags: clienti fideliloialitate clientiafaceriidei de afaceri mici

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]