Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Un plan de afaceri care ne doboara competitorii!

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Planul de afaceri a devenit pentru numerosi antreprenori, unealta de baza in devansarea competitorilor. Am constientizat acest lucru in momentul in care am pus mana pe stilouri si ne-am apucat sa colectam toate datele referitoare la demararea afacerii, conducerea, dezvoltarea si sustinerea ei pe timp de criza sau in perioadele economice mai putin subrede. Am realizat faptul ca o mare pondere din aceasta nevoie de informatie se refera la competitorii alaturi de care impartim audienta-tinta.

In primul rand, trebuie sa realizam faptul ca nu putem sa indeplinim sarcini si obiective complexe fara planificare, fara organizare. Este esential sa stim ce avem de facut, cine sunt cei care ne rapesc cele mai mari ponderi din audienta tinta, cum procedeaza si cum pot fi devansati.

Primul pas pe care trebuie sa il efectuati pentru a va construi un plan de afaceri care sa va doboare competitia este cel de a efectua o lista completa a tuturor celor cu care intrati in competitie directa sau in competitie indirecta. Categorizati-i si proiectati cate un mic dosar pentru fiecare dintre cei care nu va permit sa detineti suprematie pe nisa sau sub-nisa in cadrul careia va dezvoltati.

Urmatorul pas consta in colectarea tuturor datelor care va pot fi esentiale in elaborarea de strategii care sa va elimine competitorii. Aflati ce portofolii detin, cu ce servicii si produse exista in prezent, produse si servicii scoase din portofoliu, produse si servicii pe care intentioneaza sa le lanseze.

Aflati ce politica de preturi detin, cu ce firme si specialisti lucreaza, ce strategii de marketing si de advertising folosesc, ce angajati cheie detin si care este maniera de remunerare, ce bonusuri ofera si ce strategii utilizeaza pentru retinerea personalului valoros.

Mai mult, este esential sa colectati acele date care sa va permita sa construiti o mica portita de scapare. Nu uitati faptul ca diferentierea conteaza enorm si ca doar prin nisare sau sub-nisare strategica puteti face acest lucru.

Mult succes!


Tags: plan de afaceriafaceriafacereplanul de afaceriplan de afaceri competitori

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]