Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Unde ne plasam reclamele? - TV vs Internet
Vizibilitatea unei afaceri reprezinta punctul in care se decide adevarata cifra a rentabilitatii si profitabilitatii sale. In functie de cat de eficace este aceasta, putem vorbi despre un nivel marit al retentiei consumatorilor si despre fidelizarea celor deja existenti. Antreprenorii cauta, in prezent, noi metode de a-si face afacerea cunoscuta si oscileaza intre campaniile de advertising la tv si cele din mediul online.
In contextul actual al dezvoltarii uriase al mediului online, televiziunea a pierdut teren vizibil in vanzarea de spatiu pentru reclame. Desi advertising-ul in mediul tv prezinta avantajele sale, internetul pare sa fie o optiune mai profitabila din mai multe considerente.Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Iata avantajele si dezavantajele supreme ale reclamelor difuzate in cadrul canalelor tv in comparatie cu reclamele din mediul online:
1. Prin difuzarea lor se reuseste o sporire a vizibilitatii unei companii in cadrul unor audiente mari, diversificate. In cazul online se incearca o plasare a reclamelor in cadrul website-urilor de interes pentru audiente specifice. In acest sens, se micsoreaza numarul de persoane care sunt expuse unui mesaj de promovare. In schimb, se reuseste o pliere mai fidela pe anumite nevoi si cerinte ale audientei vizate.
Si reclamele din televiziune ajung catre categoria de consumatori vizata, insa cu o eficienta mai scazuta. Spre exemplu, sa ne gandim la reclamele difuzate in cadrul canalelor tv destinate copiilor. Acestea se pliaza pe nevoile si dorintele copiilor sau parintilor in mod specific:jucarii, detergenti, scutece, formule de lapte praf, produse cosmetice samd.
2. Se imbina componenta video, textul si componenta audio. In cadrul reclamelor de pe internet nu se recurge intotdeauna la componenta video si la cea audio. Sa ne gandim la bannere. Sunt reclame statice, de cele mai multe ori si combina grafica cu textul. Reclamele care folosesc flash sau sunet sunt mai putine ca numar. Multi utilizatori nu agreeaza aceste doua elemente in mediul online. In consecinta se proiecteaza mai greu emotii in cadrul reclamelor difuzate pe internet, iar eficienta majora vine din cadrul acestor elemente.
3. Costurile reclamelor din televiziune sunt de obicei mai costisitoare decat cele online. In functie de canalul tv ales si de timpul de emisie alocat, se creeaza costuri colosale uneori, pentru difuzarea anumitor reclame. In tot acest timp, mediul online presupune cheltuieli mai mici. De asemenea, capitalul investit in realizarea reclamelor difera de la un mediu la celalalt, cu o marire considerabila pentru cel al televiziunii.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit