Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vrei sa iti promovezi afacerea? Iata cinci metode eficiente!

de Camelia Diaconu 12 Iul. 2019 5152
4.38 din 8 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Numarul antreprenorilor din Romania a crescut tot mai mult in ultimii ani datorita accesibilitatii fondurilor, menite sa ajute in dezvoltarea afacerilor. Se pun in aplicare tot mai multe idei de business si se dezvolta tot mai multe strategii tocmai pentru a convinge publicul tinta sa aleaga noi produse ori servicii.

Din fericire, in ceea ce priveste promovarea afacerilor, evolutia metodelor este si ea in plina crestere datorita optiunilor variate oferite de mediul online si nu numai. Mai jos iti spunem cinci metode eficiente de promovare, personalizate pentru a atrage cat mai multa vizibilitate.
 
 
Organizeaza evenimente speciale
 
Pentru a obtine vizibilitate, dar si pentru a atrage de partea ta atentia publicului, organizeaza anual cel putin doua evenimente de promovare. Poti castiga popularitatea publicului organizand doua evenimente speciale pe intreg parcursul anului; unul in care sa sarbatoresti activitatea companiei  si altul in care sa pui la dispozitie diferite avantaje clientilor. Nu trebuie sa existe o ocazie speciala pentru a-ti evidentia afacerea, ci trebuie sa iti creezi ocazii speciale.

 
Ofera bonusuri de fidelitate
 
Relatia cu clientii este partea cea mai importanta a business-ului, asa ca pe masura ce acestia se simt apreciati, vor investi in produsele tale si iti vor aduce notorietate. Pentru a-ti promova afacerea, fidelizarea clientilor este cea mai eficienta optiune. Ofera-le avantaje clientilor fideli ori clientilor care fac mai multe cumparaturi, in functie de o valoare minima. O data cu reducerile sau ofertele personalizate, vei reusi sa ii convingi ca avantajele sunt de partea lor si mai ales ca sunt reale, nu doar oferte standard.
 
 
Participa la targuri expozitionale
 
De regula, targurile expozitionala sunt un prilej excelent de a-ti face reclama. Exista targuri din domenii variate, de la targuri auto, targuri de mancare, pana la targuri de vacanta, de job-uri, etc. Cu ajutorul unui stand expozitional poti atrage foarte usor atentia asupra afacerii tale. Pozitioneaza-l in locul cu cea mai mare vizibilitate catre public si ai grija sa il personalizezi in functie de activitatea companiei, sa te reprezinte cat mai bine. Vei fi mai usor de observat in multime deoarece vei atrage, in mod real, atentia participantilor.
 
 
Ofera reduceri
 
Sa apelezi in mod constant la aceasta tactica nu este tocmai cea mai indicata metoda de promovare. Atunci cand aceasta metoda va inceta si consumatorii vor inceta sa mai fie de partea afacerii tale. O metoda de a atrage atentia clientilor, dar si de a prinde increderea acestora, fara sa creezi o iluzie, este sa oferi la ocazii speciale si anumite reduceri. Spre exemplu, la zilele de nastere ale clientilor fideli sa le oferi un procent de reducere, la achizitionarea unor anumite produse, in functie de costul total, sa oferi o reducere. Tot ce trebuie sa faci este sa iti creezi ocazii speciale care sa iti aduca un plus de valoare in relatia cu clientul.
 
 
Investeste in mediul online
 
Majoritatea oamenilor petrec tot mai mult timp in mediul online si de ce sa nu folosesti acest timp in avantajul tau? Au aparut metode de promovare online, atat in cadrul retelelor de socializare, cat si pe diferite site-uri de reduceri. Poti investi in metode de promovare precum: Instagram Ads, Facebook Ads ori Google Adsword. Eficienta acesteor metode este dovedita, iar principalul avantaj sunt costurile mult mai flexibile si expunerea mult mai mare in randul tinerilor.

 
Asadar, metodele de promovare a unei afaceri au capatat o complexitate majora in ultimii ani, iar cea mai usoara modalitate de a te face remarcat este sa vii cu ceva diferit in fata competitorilor.  Reclama te poate ajuta sa le transmiti in mod direct clientilor informatiile pe care iti doresti ca ei sa le stie despre business-ul tau.
 


Tags: metode de promovarepromovarea afaceriiidei de afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.38 din 5 - 8 voturi.

Articole conexe

Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere

de Bianca Tila
12 Feb 2024
Afacerile handmade aduc in fata potentialilor clienti unicitate si valoare. Aceasta nisa este in continua crestere, avand in vedere ideile noi si...

Promovarea afacerii. Ce canale de promovare sa alegi

de Bianca Tila
04 Ian 2024
In schema afacerii trebuie sa se regaseasca si promovarea. Aceasta treapta este esetiala in dezvoltarea businessului, avand in vedere ca va asigura...

Top 3 sfaturi pentru alegerea unei idei de afaceri perfecte

de Adela Simonescu
30 Ian 2014
Identificarea ideii de afaceri perfecte presupune volum mare de munca, investitii solide de energie si timp, bani si determinare. Esti pe cale sa...

3 idei de afaceri online in 2014!

de Matei Antonescu
13 Ian 2014
Mediul online este plin de oportunitati de afaceri inca nevalorificate si plin de nise inca neacoperite. Trebuie doar sa le identificam si apoi sa...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]