Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Plan de afaceri - Firma de catering
Exemplul urmator cuprinde un nume fictiv de companie de catering; compania Y a fost infiintata la inceputul lui 2011, ca urmare a ideilor comune a unor antreprenori, cu activitatea sustinuta in domeniul alimentatiei publice.
Necesitatea dezvoltarii unei firme cu descrierea activitatii “Restaurante” cu specializare in domeniul alimentatiei publice, a luat nastere ca raspuns la cerinta tot mai crescuta a pietei. Restaurantul Y va pune la dispozitie o gama diversa de preparate culinare, dulciuri si un sortiment variat de bauturi.Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura de sofran
Cresterea prepelitelor japoneze
Firma Y are sediul in Bucuresti si este specializata in alimentatie publica. Firma este formata dintr-o echipa tanara si dinamica, cu experienta in domeniul alimentatiei publice si serviciilor de catering.
Echipa lucreaza pentru a oferi servicii de inalta calitate si performanta. Ea colaboreaza cu firme de prestigiu din afara tarii, oferindu-le servicii la standarde ridicate. Obiectul principal de activitate al firmei este in domeniul alimentatiei publice: Restaurante, cod CAEN 5620. Capitalul social este de 800 lei.
Obiectivele firmei de catering Y:
Viziune, obiective strategii – Firma Y
in urmatorii trei ani compania isi propune sa detina 10% din piata firmelor de catering (piata reala) si 70% (piata firmelor de exercitiu). Firma de exercitiu Y va atinge o cifra de business de 540.000 lei in anul 3 de activitate.
Misiunea firmei de catering : Furnizarea unor servicii de catering excelente care sa atraga consumatorii.
Principiile firmei firmei de catering Y:
Nu promite lucruri pe care nu le poate onora, promite mai putin dar ofera mai mult
Lucreaza pentru client ca si cum ar lucra pentru sine
Sa satisfaca cele mai exigente gusturi ale clientilor sai
Sa ridice statutul firmei la cel mai inalt nivel posibil
Sa furnizeze bunuri si servicii de calitate
Sa vina in ajutorul clientilor
Strategia firmei de catering
Grupul tinta: persoanele gurmande care vor mancare de calitate
Gama de produse: gustari calde si reci, antreuri calde si reci, preparate lichide, preparate de baza, salate, deserturi si bauturi
Stocuri reduse: preparatele se realizeaza pe baza comenzilor pentru prospetimea tuturor alimentelor!
Standard ridicat de calitate: certificare si acreditare a produselor; politica de marketing performanta: realizarea sistematica de cercetari de marketing si analize.
Durata de implementare a proiectului este redusa. Acest lucru este posibil datorita dorintei patronilor de a satisface cat mai bine cererea consumatorilor.
Afla aici mai multe detalii despre modele practice de planuri de afaceri si invata cum sa lucrezi ordonat cu minim efort si maxim eficienta.
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaAfacere cu lemn: Cum infiintezi un business in industria lemnului
de Bianca TilaAdministrator firma. Ce face mai exact un administrator de firma si ce drepturi are
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit