Ministerul Mediului de Afaceri, Comert si Antreprenoriat (MMCA) a publicat un comunicat prin care ne ofera un exemplu de succes rezultat in urma finantarii primite prin programul "Femeia antreprenor".
Ana Maria Gardiner a decis sa porneasca o afacere pe cont propriu si a pus bazele unei noi companii, Lighthouse Communications. Antreprenoarea a lucrat 13 ani in companii romanesti si multinationale si alti doi ani in Dubai, timp in care a oferit consultanta de PR si marketing pentru cateva dintre cele mai mari branduri si companii (Coca-Cola, Heineken, JP Morgan, Franklin Templeton, RBS, BRD, Groupama, NEPI, Engie, ExxonMobil, City Insurance, Teamnet, SIF Muntenia, Fondul Proprietatea).
Specialist in PR si marketing si trainer in dezvoltare profesionala, Ana Maria Gardiner a creat compania pornind de la zero, impreuna cu alti doi parteneri cu expertiza complementara – brand, strategie de business, strategie de dezvoltare de business, de vanzari, de marketing, PR, baza de date, website, canale de socializare, prezentari si alte materiale de companie, template de contracte, a dezvoltat o retea de furnizori si parteneri.
Prin programul „Femeia antreprenor”, ea a reusit sa identifice un prim client – pe Gabriela Plesa, antreprenoarea din spatele business-ului de consultanta in mobilitatea angajatilor, Global Mobility.
„Nu a fost usor”, a declarat ea, marturisind ca strategia dezvoltata la inceput pentru urmatorul an a fost aruncata la gunoi dupa doar doua luni pentru ca nu mai era valabila. „Am invatat atunci ca, in antreprenoriat, trebuie sa fii in permanenta adaptabil, sa fii pregatit pentru orice si sa stii cate un pic din toate”, a recunoscut antreprenoarea.
„Impactul programului a fost insa mai amplu si mai profund decat atat”, ne-a spus Ana Maria Gardiner, care a cunoscut astfel povestile altor femei la inceput de drum in antreprenoriat, iar exemplele acestor initative, provocari, reununtari, esecuri, reveniri si succese i-au dat curajul si motivarea de a-si continua drumul.
Multitudinea de tipuri de business despre care a aflat i-a confirmat faptul ca alegerea facuta a fost cea potrivita. Prin programul derulat de MMACA, antreprenoarea a aflat, de asemenea, despre multiplele posibilitati de accesare de fonduri nerambursabile, pe care, in urma programului, le-a analizat la randul sau.
Lighthouse ofera servicii de consultanta, de PR si marketing la nivel global pentru companii si traininguri de dezvoltare personala si profesionala pentru angajati.
„Avem experienta internationala si expertiza vasta dezvoltata in lucrul cu cateva dintre cele mai mari branduri globale si suntem motivati si dedicati sa le folosim in obtinerea de rezultate remarcabile pentru clientii nostri. Ne ocupam de proiecte care vizeaza dezvoltarea si implementarea strategiilor de PR, marketing clasic, marketing digital, social media, repozitionari de branduri sau branding.” (Ana Maria Gardiner, Managing Partner Lighthouse, participant in cadrul programului Femeia Antreprenor, editia 2018)

de
Florin AmarieiPasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.
Tags: femeia antreprenorexemplusuccespr