Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 greseli de promovare in social media

de Octavian Dinu 27 Feb. 2015 7438
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Promovarea si prezenta pe social media au devenit indicate aproape pentru orice afacere.

 Iata ce greseli poti face  si ca antreprenor pe social media.

`1. Sa va aruncati cu capul inainte.
Cea mai mare greseala in social media este sa crezi ca toata lumea trebuie sa faca social media, in consecinta aruncandu-te in valtoarea ei fara o strategie si fara sa cunosti platforma pe care se afla grupul tau tinta.

2. Intrati pe anumite canale fara sa va dati seama daca acolo e prezenta audienta de care aveti nevoie.
Hai sa fim sinceri – suntem o societate careia ii plac lucrurile stralucitoare. Dar daca pui oua intr-un cos stralucitor doar pentru ca e stralucitor s-ar putea sa te indrepti spre esec.

Trebuie sa fii unde este audienta ta. Casey Stengel (faimosul antrenor de baseball), fiind intrebat despre secretul succeselor lui, a raspuns: „lovim unde nu sunt adversarii”. in social media e valabil exact opusul. Trebuie sa stii unde iti este audienta si sa le oferi ceea ce vor sa auda. Fa asta si vei castiga negresit.

3. Incercati sa fiti activi pe toate platformele de social media – mare greseala!
Fa-ti un plan sau cere ajutorul cuiva care te poate ajuta sa-ti faci un plan referitor la canalele de social media care te pot ajuta sa atingi obiectivele organizatiei. Timpul inseamna bani si cu cat esti mai activ pe mai multe canale, cu atat vei avea nevoie de mai mult timp.

Analizeaza fiecare canal in parte si da-ti seama care este mai potrivit pentru sco purile tale – unde este prezenta audienta, unde este mai activa. Cel mai sanatos mod pentru companiile la inceput de drum este sa foloseasca Facebook, Twitter si Instagram deoarece au o baza de utilizatori foarte extinsa si pot contribui la dezvoltarea multor tipuri de afaceri.


Tags: afaceriafacerepromovaresocial mediaafaceripromovare pe social media

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Succes in afaceri: TikTok Now

de Bianca Tila
22 Sep 2022
TikTok isi continua ascensiunea, desi noua optiune lansata este o copie fidela a aplicatiei BeReal, TikTok Now se numara printre cele mai populare...

Magazin online. Promovarea prin Social Media

de Idei de afaceri
24 Oct 2023
Platformele sociale tind sa aiba o influenta tot mai mare in eCommerce-ul de astazi, principalul factor fiind increderea in recomandarea unui produs...

Facebook introduce reguli noi pentru afaceri

de Florin Amariei
07 Ian 2021
Reteaua sociala Facebook introduce o serie de reguli noi pentru afaceri, printre care se numara si renuntarea la like-uri. Schimbarile la paginile...

Afacerile pe care Facebook le va prioritiza in Europa

de Florin Amariei
09 Apr 2019
Nicola Mandelsohn, responsabila Facebook pentru intreaga Europa, spune ca urmeaza cateva schimbari drastice pe care compania si le asuma si vorbeste...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]