Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 strategii zilnice pentru un marketing social eficient

de Anca Raileanu 30 Ian. 2015 4526
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Numarul actiunilor si a obiectivelor sugerate pe care managerii in social media trebuie sa le ia in calcul poate parea de-a dreptul coplesitor. Nu doar ca trebuie sa updatezi zeci de profiluri diferite in fiecare zi, dar trebuie sa te conectezi cu potentiali noi clienti si sa monitorizezi statusul brandului companiei astfel incat sa solutionezi orice mentiune negativa pe care o intalnesti. Pe langa toate acestea, sunt multe alte probleme care asteapta rezolvare.

Pentru a evita sa devii coplesit si incapabil sa faci un lucru bun pana la capat, refocuseaza-ti eforturile catre obiceiuri care presupun indeplinirea unor sarcini de care te poti achita cu succes. Actionand astfel, acest lucru te va ajuta sa creezi o perceptie pozitiva asupra propriului brand si sa atragi noi clienti, fara a te afla in fata unor situatii a caror rezolvare iti consuma toata energia.

1. Conecteaza-te la profilurile tale de pe retelele sociale
In calitate de manager de social media, primul lucru pe care trebuie sa il faci zilnic este sa te loghezi pe toate profilurile de care esti raspunzator. Desi pare un sfat inutil pentru ca poate parea logic sa faci asta, multe companii isi creeaza profiluri pe retelele sociale pe care ulterior le abandoneaza, multumindu-se cu simplul fapt ca acestea exista.

Astfel, indiferent daca este vorba despre Facebook, Twitter, Pinterest sau Google+, sau oricare alta retea de socializare, primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa accesezi aceste pagini. Odata conectat, vei fi capabil sa iti indeplinesti obiectivele propuse pentru acea zi, toate cu rol important in industria social media.

2. Raspunde interactiunilor directe din partea celor conectati la pagina ta Unul dintre cele mai importante lucruri pe care poti sa le faci cu ajutorul retelelor sociale este sa raspunzi mesajelor tuturor celor conectati la propria pagina, indiferent ca sunt followeri sau fani.

Aceste mesaje iti sunt transmise sub mai multe forme, precum:
- Mesaje pe Facebook
- Postari pe peretele Facebook
- Statusuri sau taguri in poze pe Facebook
- Mesaje directe pe Twitter (DMs)
- Raspunsuri care includ „@” pe Twitter

3. Postarea unor mesaje care stimuleaza conversatia
Dupa ce ai raspuns fiecarui mesaj primit la ultima logare, acorda-ti cateva minute pentru a posta statusuri sau mesaje menite sa incurajeze interactiunea intre cei care iti urmaresc pagina. Poti face urmatoarele:
- Lanseaza o intrebare care sa provoace
- Distribuie un articol de blog interesant
- Comenteaza pe tema unei stiri actuale
- Posteaza un citat inspirational sau o imagine
- Cere parerea celor aflati pe pagina ta in legatura cu produsele sau serviciile specifice pe care compania ta le ofera.

Odata create aceste mesaje, ofera o forma clara mesajului, astfel incat acesta sa atraga cat mai multa implicare din partea utilizatorilor care sunt oricum „bombardati” cu foarte multa informatie zi de zi.

Folosirea unor sintagme precum “Spune ce crezi despre” sau “ exprima-ti parerea intr-un comentariu” pot reprezenta elemente care ii confera paginii tale un caracter mai prietenos si mai stimulant pentru potentialii fani.



Tags: marketingsocial mediaobiectiveclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Magazin online. Promovarea prin Social Media

de Idei de afaceri
09 Aug 2022
Platformele de socializare tind sa aiba o influenta tot mai mare in eCommerce-ul de astazi, principalul factor fiind increderea in recomandarea unui...

INFLUENCER MARKETING PE LINKEDIN

de Idei de afaceri
12 Apr 2022
Despre influencer marketing se vorbeste peste tot, dar putini sunt cei care il asociaza din prima cu LinkedIn. Ei bine, creator de continut poti fi...

Sfaturi de la Facebook. Cum ramai in legatura cu clientii tai

de Florin Amariei
06 Oct 2020
Facebook a oferit o serie de sfaturile utile celor care folosesc retelele sociale pentru a-si consolida vanzarile. Iata ce propune compania cu...

Top 10 Idei de promovare pentru campaniile de Social Media ale unei afaceri

de Camelia Diaconu
07 Ian 2019
Social Media a devenit locul ideal de promovare al oricarui tip de business. Ofera o gama variata de oportunitati de promovare, singura conditie este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]