Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
5 cele mai bune tehnici de postare pe Facebook
Marketingul pe social media este astazi din ce in ce mai utilizat. Exista chiar afaceri mici care isi promoveaza produsele sau serviciile exclusiv prin social media.
Cum sa faceti promovari de succes folosind social media? In efortul de a determina cele mai utile tehnici de postare, Momentus Media ofera solutii la cele mai frecvente 5 intrebari ale administratorilor de pagini Facebook.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
1. Care este cel mai bun moment pentru postari in social media?
Studii pe seama acestui lucru s-au mai facut. In timp ce sfarsitul de saptamana si afara orelor de varf, de la 14:00 la 17:00, sunt momentele cel mai putin probabile in care administratorii de pagini vor publica ceva, acestea sunt cele care au o mai mare interactiune.
Ziua de joi, in schimb, are cea mai scazuta rata de interactiune. Cum un numar mai mare de postari conduce la o rata mai mica de vizualizari din partea utilizatorilor, este evident motivul pentru care postarile din afara orelor de varf inseamna obtinerea unei mai mari interactiuni din partea fanilor.
2. De cate ori trebuie sa postezi pe zi?
Ai crede ca prea multe postari ar putea ofensa, dar raportul sugereaza ca postarile frecvente cresc interactiunea. Mai putine postari reduc sansele utilizatorilor de a le vedea. Chiar daca rata este de trei mesaje pe zi, poti creste cota.
3. Ce tip de continut provoaca o interactiune mai mare pe social media?
Fotografiile genereaza cea mai mare rata de interactiune dintre toate cele sase soiuri de continut, cu actualizarile de stare. Urmatoarele, in ordine descrescatoare, sunt videoclipurile, muzica si link-urile. Fotografiile conduc clasamentul, pentru ca sunt vizuale, usor de digerat si transmit emotii, in timp ce link-urile, cele mai postate, ocupa un loc nu prea bun.
4. Ar trebui sa ceri fanilor sa dea like sau sa comenteze la o postare?
Normal! Doar prin avantajul unui apel pentru un like creste rata interactiunii cu 216 procente. Momentus Media a analizat 49.266 de postari si le-a comparat rata de interactiune celor cu "like" si "comment" si a celor fara acest apel la actiune. Cei care au folosit aceasta chemare au inregistrat o crestere a ratei.
5. Ar trebui sa le ceri fanilor intrebari?
Chiar daca crezi ca intrebarile genereaza o rata mai mare a interactiunii, nu este cazul. Cu toate acestea, administratorii paginilor Facebook cred ca pentru a realiza o rata mai mare de comentarii trebuie sa puna intrebari la care fanii sa raspunda.
Sursa: entrepreneur.com
Articole conexe
Meta reduce abonamentele la Facebook
de Bianca TilaFacebook vrea sa inchida sectiunea de stiri
de Bianca TilaFacebook si Instagram au luat o decizie. Noi restrictii pentru tineri
de Bianca TilaMeta isi antreneaza AI-ul cu ajutorul postarilor publice de pe Facebook si Instagram
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit