Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

6 schimbari cheie in gandirea despre social media

de Alexandra Popescu 29 Mai. 2014 2946
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De foarte multe ori, proprietarii de afaceri se intreaba cum folosesc colegii lor marketingul prin social media pentru a-si creste afacerile. Mai mult, sunt acestia ingrijorati de scaderea Facebook si, mai ales, care sunt platformele care necesita o investitie de timp mai mare?

 
Social Media Examiner a lansat raportul anual de Social Media Marketing Industry, de unde reiese ca marketingul a inceput sa plaseze o mai mare valoare pe social media, intr-un procent de 92%, fata de 86% anul trecut. 
Asadar, social media este important pentru afacerea fiecarui antreprenor.
 
In urma raportului au mai fost evidentiate si o serie de schimbari in randul platformelor sociale, asa ca va prezentam 6 dintre acestea:
 
1. O revenire catre blogging
Cand au fost intrebati cum se vor schimba pe viitor activitatile social media, 68% dintre intervievati au raspuns ca prin blogging intentioneaza sa isi mareasca activitatea. 
 
2. Facebook isi pierde din stralucire
Potrivit raportului, Facebook inregistreaza un declin in utilizarea pentru marketing, cu toate ca ramane una dintre cele mai importante retele sociale in ansamblu. 7 procente dintre planurile de marketing reduc utilizarea acestei platforme in 2014, in timp ce 43% considera ca eforturile lor inca sunt eficiente.
 
3. B2B versus B2C necesita o concentrare pe schimbare
Raportul scoate la iveala diferente interesante intre concentrarea marketingului pe B2B si pe B2C. Cand vine vorba de B2C, Facebook domina, fiind urmat de YouTube, Pinterest si Instagram. In privinta marketingului B2B, LinkedIn a depasit Facebook ca platforma aleasa, iar bloggingul si Twitter au, de asemenea, un rol important.
 
4. O mare fascinatie pentru Google+
Marketerii doresc sa invete mai multe despre Google+. Conform raportului, 54% dintre acestia utilizeaza deja Google+, 65% doresc sa invete mai multe despre aceasta platforma, iar 61% planuiesc sa creasca activitatea pe Google+ in 2014.
 
5. Podcasting este pe o traiectorie de crestere
Se pare ca doar sase procente dintre marketeri sunt implicati in podcasting, in timp ce 21% doresc sa sporeasca activitatea pe aceasta platforma in 2014. 28% dintre ei doresc sa invete mai multe despre podcasting.
 
6. Atentia este acum concentrata pe continutul vizual
Cand vine vorba de continut, cel vizual este in fruntea listei, iar marketerii doresc sa invete mai mult despre acest lucru. 68% dintre ei doresc sa stie mai multe despre cum sa creeze imagini originale si infografica, urmat de un interes de a invata cum sa creeze clipuri video.
 
Cum este din ce in ce mai greu sa ajungi la publicul ideal, marketerii doresc sa invete mai multe despre schimbarile social media si despre abordarea de a ajunge la consumatori. Marketingul prin social media a crescut si, conform raportului, se va mentine in continuare in frunte.
 


Tags: afaceripromovare afacerisocial mediamarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Magazin online. Promovarea prin Social Media

de Idei de afaceri
09 Aug 2022
Platformele de socializare tind sa aiba o influenta tot mai mare in eCommerce-ul de astazi, principalul factor fiind increderea in recomandarea unui...

INFLUENCER MARKETING PE LINKEDIN

de Idei de afaceri
12 Apr 2022
Despre influencer marketing se vorbeste peste tot, dar putini sunt cei care il asociaza din prima cu LinkedIn. Ei bine, creator de continut poti fi...

Facebook introduce reguli noi pentru afaceri

de Florin Amariei
07 Ian 2021
Reteaua sociala Facebook introduce o serie de reguli noi pentru afaceri, printre care se numara si renuntarea la like-uri. Schimbarile la paginile...

Afacerile pe care Facebook le va prioritiza in Europa

de Florin Amariei
09 Apr 2019
Nicola Mandelsohn, responsabila Facebook pentru intreaga Europa, spune ca urmeaza cateva schimbari drastice pe care compania si le asuma si vorbeste...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]