Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 greseli pe care antreprenorii le fac pe LinkedIn

de Alexandra Popescu 25 Aug. 2014 4072
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

LinkedIn este numita si "cea mai larga retea profesionala din lume" si s-a pozitionat ca una dintre cele mai mari 3 proprietati must-play din social media. Pentru persoanele care cauta sa isi extinda influenta si reteaua, obiective importante mai ales pentru antreprenori si startup-uri, LinkedIn este o platforma importanta, care trebuie luata in considerare.

 
Aceasta retea sociala nu numai ca ofera cele mai recente informatii relevante pentru industrie si jucatori, dar permite membrilor sa isi prezinte realizarile si gandirea de leadership, care ar fi putut fi lasate intr-un birou sau pe un blog personal.
 
La fel de important este ca multi antreprenori si start-up-uri fac greseli. Aici sunt prezentate 7 greseli si sfaturi in privinta utilizarii platformei LinkedIn.
 
1. Nu esti pe LinkedIn
Chiar daca sistemul raporteaza mai mult de 250 de milioane de utilizatori din intreaga lume, LinkedIn a dobandit reputatia ca fiind, in primul rand, un instrument pentru cei care cauta locuri de munca. Aceasta platfortma este considerata un fel de baza de date online de CV-uri. De aceea, multi antreprenori nu o vad ca pe un instrument de marketing si de creare de retele la fel cum vad Facebook, de exemplu. Unii ii acorda o valoare mica, iar altii il evita total. Asta este o greseala. In primul rand, daca nu esti deja pe LinkedIn, trebuie sa iti faci cont neaparat.
 
2. Sa ai un profil gol sau imprastiat
Inscrierea nu este suficienta, nu lasa lucrurile goale. Avand in vedere ca intregul sistem este conceput pentru a conecta oamenii, este bine sa le spui oamenilor cat mai multe despre tine. Nu trebuie sa adaugi doar ceea ce faci acum, ci si ceea ce ai facut in trecut, cu cine si la ce scoala ai fost. Daca ai nevoie de ajutor in completarea profilului, obtine-l. Pentru un antreprenor, spatiile goale din profilul de LinkedIn este ca si cum ar lasa banii pe masa.
 
3. Nu te conectezi la grupuri
Chiar si utilizatorii cu profiluri robuste nu profita pe deplin de grupurile platformei. Grupurile sunt locurile unde se afla expertii, insiderii si clientii. Acolo vei gasi oameni pe care doresti sa ii cunosti si te pot gasi persoanele cunoscute. Daca nu esti intr-un grup care ti se potriveste si unde sa gasesti oamenii care te intereseaza, creeaza chiar tu unul. Nu numai ca va rezolva problema, dar este o modalitate buna pentru a demonstra problemele de leadership si piata.
 
4. Ignori influencerii
O parte a procesului de maturare LinkedIn este instrumentul de stiri – Pulse – o modalitate usoara de a gasi, urmari si a te conecta cu liderii care conteaza pentru tine si afacerea ta. 
 
5. Postezi prea putin
Cu mai mult de 60 de milioane de vizitatori lunar, LinkedIn are o raza de actiune egala sau poate chiar mai mare decat multe institutii media de top. Si crearea unor caracteristici care conecteaza inseamna pentru continutul tau ca este mult mai probabil sa fie vazut de oamenii care conteaza. Daca produci continut relevant pentru afacerea ta, postarea acestuia pe LinkedIn este o idee buna. Si daca ai capacitatea de a dezvolta continut exclusiv pentru LinkedIn, este si mai bine. 
 
6. Sa o faci personal
Daca ai de gand sa postezi continut pe LinkedIn, asa cum ar trebui, nu o face personal. Aceasta este o greseala pe care o fac unii antreprenori. LinkedIn nu este Facebook, este un instrument de afaceri. Asa ca fotografiile cu pisica sau unele comentarii ar trebuie evitate. Continutul profilului tau trebuie sa fie despre afacere, ideile tale si piata in care activezi.
 
7. Vanzarea
Nu vinde pe LinkedIn. Aceasta platforma ar trebui sa fie folosita ca una de thought-leadership, stiri din industrie si anunturi profesionale. In plus, te poti vinde pe tine ca fiind un membru bun al comunitatii si poti sa oferi opiniile tale de expert, care sunt importante pentru oamenii care conteaza pentru tine.
 
Sursa: inc.com
 


Tags: afaceriantreprenorilinkedinretele socialesocial mediasfaturi antreprenori

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Succes in afaceri: TikTok Now

de Bianca Tila
22 Sep 2022
TikTok isi continua ascensiunea, desi noua optiune lansata este o copie fidela a aplicatiei BeReal, TikTok Now se numara printre cele mai populare...

Magazin online. Promovarea prin Social Media

de Idei de afaceri
24 Oct 2023
Platformele sociale tind sa aiba o influenta tot mai mare in eCommerce-ul de astazi, principalul factor fiind increderea in recomandarea unui produs...

INFLUENCER MARKETING PE LINKEDIN

de Idei de afaceri
12 Apr 2022
Despre influencer marketing se vorbeste peste tot, dar putini sunt cei care il asociaza din prima cu LinkedIn. Ei bine, creator de continut poti fi...

Analiza. Antreprenorii nu resimt cresterea economica anuntat de Executiv

de Florin Amariei
15 Sep 2021
O noua analiza releva un aspect ingrijorator: antreprenorii din Romania, in marea lor majoritate, nu resimt cresterea economica anuntata de Guvernul...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]