Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Afacerile pe care Facebook le va prioritiza in Europa

de
1375 0 09 Apr. 2019
Social media


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 6 voturi
RATING UTILIZATORI

Nicola Mandelsohn, responsabila Facebook pentru intreaga Europa, spune ca urmeaza cateva schimbari drastice pe care compania si le asuma si vorbeste despre afacerile pe care Facebook le va prioritiza in perioada urmatoare.

“Cand aduni atat de multi oameni la un loc cum aduna Facebook se intampla multe lucruri bune, dar inevitabil si lucruri rele. Drept urmare anumite schimbari trebuiesc facute si ne asumam responsibabilitati din acest punct de vedere”, a declarat Nicola Mendelsohn, vicepresedinte EMEA in cadrul Facebook, intr-o intanlire cu jurnalisti din Europa Centrala si de Est.
 
La doar cateva saptamani dupa ce CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg a anuntat cateva schimbari radicale in strategia retelei, care in cea mai mare parte se refera asigurarea unui spatiu privat de comunicare, accent pe mesajele criptate si o posibila unificare a platformelor detiune de companie (Instagram, Whatsapp), sefa Facebook pe Europa a explicat pentru StartupCafe la ce se refera mai exact aceste schimbari.
 
Nicola Mendelsohn a evidentiat urmatoarele.
 
Sunt trei zone importante pe care ne axam
  • incurajam responsabilitatea sociala
  • cum vom imbunatati viata utilizatorilor
  • cum putem creste impactul economic
 
Responsabilitatea sociala – tine de cum protejam oamenii si datele lor. Am construit mai multe instrumente prin care utilizatorii isi pot downloada toate postarile si informatii publicate pe Facebook si am incercat sa facem in asa fel incat ei sa poata limita accesul la informatiile pe care le distribuie pe platforma de socializare.
 
Am triplat numarul celor care se ocupa de parte de securitate a datelor utilizatorilor si siguranta utilizatorilor si folosim tot mai mult inteligenta artificiala in acest sens. Putem sa eliminam continut care nu ar avea ce cauta pe platforma inainte ca el sa ajunga acolo.
 
Pot sa spun azi ce n-as fi putut spune in urma cu doi ani, Facebook reuseste in proportie de 99% sa elimine continutul pe care teroristii ISIS sau Al-Qaeeda vor sa-l faca public, inainte ca el sa ajunga pe platforma noastra.
 
De asemenea, am creat instrumente ca sa ne asiguram ca utilizatorii pot raporta mai usor continutul care pormoveaza ura sau stirile false.
 
Despre cum facem vietile oamenilor mai bune – ne concentram mai mult pe functia stories, pe partea de mesagerie si pe continut video pentru a face asta.
 
Cresterea impactului economic – la nivel global sunt peste 90 milioane de afaceri care folosesc Facebook, de cele mai multe ori gratuit, pentru a-si creste afacerile. Si indiferent de dimensiunea companiei toate au acces la toate unelte noastre de promovare.
 
Modificarile anuntate de Mark Zuckerberg se vor face pe parcursul urmatorilor doi ani. Este o strategie de lunga durata.
 
Am observat ca oamenii vor sa petreaca mai mult timp in privat, sa impartaseasca informatii intr-un cerc mai restrans de persoane.
 
Acest lucru nu inseamna sfarsitul news feed-ului. Oamenii vor putea distribui in continuare anumite lucruri in spatiul public, dar observam o crestere a interesului pentru imaginile si mesajele care dispar dupa anumit timp.
 
Asa ca am ajuns la concluzia ca avem nevoie de anumite instrumente care sa le satisfaca utilizatorilor nevoia de spatiu mai intim, mai privat. Dar aceste instrumente sunt inca in lucru.
 
Vedem ca si afacerile folosesc tot mai des partea de mesagerie, in anumite tari se foleseste mai mult chatul Facebook, in alte tari Whatsapp pentru a comunica cu clientii – a mai adugat Nicola Mendelsohn.
 
Reprezentantii Facebook au subliniat ca lucreaza inca la instrumente dedicate acestei noi strategii, o parte dintre ele dedicate strict mediului de afaceri la care business-urile vor trebui sa se adapteze din mers.


Tags: facebookafaceri2019

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Afacerile pe care Facebook le va prioritiza in Europa
Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 6 voturi.

Articole conexe

Top 10 Idei de promovare pentru campaniile de Social Media ale unei afaceri

de Camelia Diaconu
07 Ian 2019
Social Media a devenit locul ideal de promovare al oricarui tip de business. Ofera o gama variata de oportunitati de promovare, singura conditie este...

Afaceri online pe care le poti conduce de acasa

de Camelia Diaconu
13 Aug 2019
Afacerile la domiciliu sunt tot mai cautate de catre tinerii antreprenori care isi doresc sa isi deschida propria afacere. Si pentru ca mediul online...

De ce sunt importante retelele de socializare la inceputul afacerii

de Camelia Diaconu
23 Apr 2018
Te-ai gandit pana acum cat de important este mediul online pentru afacerea ta? Cum te poate ajuta o retea de socializare sa iti promovezi cat mai...

2 beneficii ale promovarii afacerii in social media

de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016