de Florin Amariei
09 Apr. 2019
5962
Nicola Mandelsohn, responsabila Facebook pentru intreaga Europa, spune ca urmeaza cateva schimbari drastice pe care compania si le asuma si vorbeste despre afacerile pe care Facebook le va prioritiza in perioada urmatoare.
“Cand aduni atat de multi oameni la un loc cum aduna Facebook se intampla multe lucruri bune, dar inevitabil si lucruri rele. Drept urmare anumite schimbari trebuiesc facute si ne asumam responsibabilitati din acest punct de vedere”, a declarat Nicola Mendelsohn, vicepresedinte EMEA in cadrul Facebook, intr-o intanlire cu jurnalisti din Europa Centrala si de Est.
La doar cateva saptamani dupa ce CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg a anuntat cateva schimbari radicale in strategia retelei, care in cea mai mare parte se refera asigurarea unui spatiu privat de comunicare, accent pe mesajele criptate si o posibila unificare a platformelor detiune de companie (Instagram, Whatsapp), sefa Facebook pe Europa a explicat pentru StartupCafe la ce se refera mai exact aceste schimbari.
Nicola Mendelsohn a evidentiat urmatoarele.
Sunt trei zone importante pe care ne axam
-
incurajam responsabilitatea sociala
-
cum vom imbunatati viata utilizatorilor
-
cum putem creste impactul economic
Responsabilitatea sociala – tine de cum protejam oamenii si datele lor. Am construit mai multe instrumente prin care utilizatorii isi pot downloada toate postarile si informatii publicate pe Facebook si am incercat sa facem in asa fel incat ei sa poata limita accesul la informatiile pe care le distribuie pe platforma de socializare.
Am triplat numarul celor care se ocupa de parte de securitate a datelor utilizatorilor si siguranta utilizatorilor si folosim tot mai mult inteligenta artificiala in acest sens. Putem sa eliminam continut care nu ar avea ce cauta pe platforma inainte ca el sa ajunga acolo.
Pot sa spun azi ce n-as fi putut spune in urma cu doi ani, Facebook reuseste in proportie de 99% sa elimine continutul pe care teroristii ISIS sau Al-Qaeeda vor sa-l faca public, inainte ca el sa ajunga pe platforma noastra.
De asemenea, am creat instrumente ca sa ne asiguram ca utilizatorii pot raporta mai usor continutul care pormoveaza ura sau stirile false.
Despre cum facem vietile oamenilor mai bune – ne concentram mai mult pe functia stories, pe partea de mesagerie si pe continut video pentru a face asta.
Cresterea impactului economic – la nivel global sunt peste 90 milioane de afaceri care folosesc Facebook, de cele mai multe ori gratuit, pentru a-si creste afacerile. Si indiferent de dimensiunea companiei toate au acces la toate unelte noastre de promovare.
Modificarile anuntate de Mark Zuckerberg se vor face pe parcursul urmatorilor doi ani. Este o strategie de lunga durata.
Am observat ca oamenii vor sa petreaca mai mult timp in privat, sa impartaseasca informatii intr-un cerc mai restrans de persoane.
Acest lucru nu inseamna sfarsitul news feed-ului. Oamenii vor putea distribui in continuare anumite lucruri in spatiul public, dar observam o crestere a interesului pentru imaginile si mesajele care dispar dupa anumit timp.
Asa ca am ajuns la concluzia ca avem nevoie de anumite instrumente care sa le satisfaca utilizatorilor nevoia de spatiu mai intim, mai privat. Dar aceste instrumente sunt inca in lucru.
Vedem ca si afacerile folosesc tot mai des partea de mesagerie, in anumite tari se foleseste mai mult chatul Facebook, in alte tari Whatsapp pentru a comunica cu clientii – a mai adugat Nicola Mendelsohn.
Reprezentantii Facebook au subliniat ca lucreaza inca la instrumente dedicate acestei noi strategii, o parte dintre ele dedicate strict mediului de afaceri la care business-urile vor trebui sa se adapteze din mers.
de
Florin AmarieiPasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.
Tags: facebookafaceri2019