de Camelia Diaconu
19 Mai. 2020
7867
Social media a devenit mediul perfect in care poti sa iti promovezi orice afacere, indiferent de domeniu. Este locul in care poti sa te diferentiezi de concurenta si spatiul care iti permite sa iti afisezi o multime de idei! Iata ce poti sa faci daca ai un restaurant, cum sa il promovezi pentru a avea succes!
Daca ai drept afacere un restaurant, atunci trebuie sa te asiguri ca vii cu produse de calitate si gustoase pentru a lua fata concurentei. Ce inseamna asta? Sa aduci in fata publicului preparate care arata bine, care sunt bune la gust, dar si o locatie diferita, curata, ingrijita, ba chiar si posibilitatea de livrare online. Mediul online a devenit un pion important in promovarea unei afaceri, asa ca uite ce ai putea sa incerci:
Sa postezi cat mai multe fotografii din bucatarie. Oamenii sunt curiosi sa vada cum au fost gatite preparatele pe care vor sa le manance. Vor sa stie ce ingrediente se folosesc, iar asta inseamna sa adaugi cat mai multe poze pe paginile online ale restaurantului, de exemplu pe Facebook si Instagram, locurile ideale pentru promovare. Fotografiile din bucatarie atrag cel mai mult atentia, mai ales daca farfuriile arata cat mai creativ.
Oraganizeaza concursuri pe pagina de Facbook. Oamenii sunt foarte receptivi la concursuri care au la baza premii, iar un concurs cu o masa gratis la restaurant ar atrage pe oricine. Ofera-le posibilitatea sa participe la concursuri interactive, sa se implice in bucatarie, chiar si daca vorbim doar de spatiul virtual. Alege o perioada de desfasurare a concursului si posteaza premiile pe care le oferi. Vei obtine imediat reactii.
Foloseste hastag. In momentul in care cauti un produs sau o anumita tema, un hastag este extrem de folositor. Restaurantul tau poate fi mai usor gasit de oameni daca folosesti cat mai multe hastag-uri. Cauta sa folosesti hastag-uri pe o anumita tema, vezi care este cea mai cautata pentru a putea intra si tu in trend.
Ofera reduceri. Rasplateste-ti publicul online si ofera cupoane de reducere care sa ii motiveze. Daca ai deja clienti fideli, rasplateste-i deoarece se vor simti apreciati si cu siguranta nu vor renunta la produsele din restaurantul tau. Ofera reduceri chiar si cu ocazia zilelor onomastice, de nastere sau de Craciun ori Revelion, atunci cand toata lumea cauta o locatie pentru a sarbatori.
Fii interactiv. Cea mai buna metoda prin care obtii un feedback constructiv este aceea de a socializa cu publicul tau. Pune intrebari in social media si afla care sunt preparatele lor preferate, bauturile, daca le place personalul, daca isi doresc sa se schimbe ceva in infatisarea locatiei, daca vor preparate noi, etc.
Fa-le cunostinta cu personalul. Oamenii sunt curiosi cum arata personalul din bucatarie care prepara bunatatile restaurantului. Vor sa ii cunoasca, ba chiar sa le afle din secrete, asa ca faci o impresie buna daca ocazional oferi cateva informatii importante despre angajatii tau. In felul acesta ii vor aprecia si mai mult pentru ceea ce fac.
Tags: social media pentru restauranttehnici de promovare restauantcum sa iti promovezi un restaurant