de Alexandra Popescu
28 Iun. 2014
3105
Social media reprezinta o modalitate foarte buna de a construi un text, de a obtine expunere si de a transforma vizitatorii in fani.
Iata cinci metode de a construi si a te angaja cu un text in social media pentru a creste gradul de popularitate al companiei si pentru a atrage audienta.
1. Elaboreaza o strategie consistenta de publicare
Postarile consistente sunt cheia in a construi un following social si de a mentine audienta membrilor. In cazul in care trece prea mult timp fara actualizari pe Facebook, Twitter sau LinkedIn, este posibil ca publicul-tinta sa uite de companie. Va trebui sa ii faci atenti, dar fara a-I suprasolicita cu excesul de informatii.
2. Adapteaza continutul la platforma
Termenul de social media include o multime de platforme sociale, fiind ca o umbrela care le adaposteste. Dezvoltarea doar a unei singure strategii sociale nu are sens, fiecare dintre cei mai importanti playeri din jocul social media avand diferite seturi cu cele mai bune practici.
Facebook si Pinterest sunt medii preponderent vizuale, LinkedIn favorizeaza o forma mai lunga si profesionala a continutului, iar Twitter este o priza instantanee. Asadar, adapteaza-te mediilor.
3. Angajeaza-te in conversatii unu la unu
Este important sa te angajezi cu audienta, in special atunci cand incep sa urmareasca compania in social media. Daca cineva trimite companiei un mesaj prin canalele sociale, un brand receptiv ii va raspunde si va aprofunda relatia. Social media poate fi un loc minunat pentru a trata preocuparile clientilor in timp util si a depana problemele, pentru a arata cat de deschis le trateaza compania.
Un studiu arata ca 72% dintre utilizatori asteapta ca brandurile sa le raspunda la mesaje in mai putin de o ora pe Twitter.
4. Evita exploziile de activitate prin utilizarea unui instrument de planificare
Cel mai bun mod de a construi o strategie coerenta este de a evita dumping-ul in actualizarile social media in timpul rafalelor. Cel mai simplu mod de a evita explozia de actualizari este de a utiliza un instrument de planificare pentru a imparti mesajele social media in avans, astfel incat programele sociale sa fie actualizate in mod constant la un program stabilit.
5. Pune in evidenta ofertele speciale si promotiile
Potrivit unui studiu realizat de Nielsen, in 2013, pentru Twitter, 52% dintre utilizatori dau follow brandurilor pentru a fi notificati in legatura cu ofertele speciale si cu promotiile, 38% urmaresc brandurile pentru a face parte din competitie si 33% ii urmaresc pentru a accesa freebie-uri.
Foloseste aceste cunostinte in avantajul afacerii ca pe o parghie a concursurilor, freebie-urilor si promotiilor pentru a atrage audienta, a converti followerii pasivi in ambasadori activi ai brandului si pentru a construi o urmarire mai mare.
Sursa: entrepreneur.com
Tags: afaceriafaceri onlinesocial mediasfaturi afacerisfaturi social media