Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Beneficii pe care le aduce un blog

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In randul expertilor in comunicare online se discuta tot mai mult in legatura cu scaderea reach-ului organic pe Facebook pana la 1-2%, corelat cu tendinta acestei retele de socializare de a stimula veniturile sale din publicitate. Declinul reach-ului organic inseamna ca mesajele companiilor promovate pana acum gratuit ajung intr-o mult mai mica masura la publicul scontat. O solutie alternativa la publicitatea platita pe retele sociale sau complementara acesteia ar fi sa va creati propriul blog.

Spre deosebire de platformele sociale, site-ul dumneavoastra web va apartine. In acest spatiu virtual puteti cel mai bine sa va faceti cunoscute produsele si serviciile. Evitati sa fiti inchis intr-o platforma care nu va apartine si asupra careia nu aveti niciun control. Creati-va prioritar continut propriu pe platforma dumneavoastra si utilizati retelele sociale pentru a va difuza continutul si a sustine comunicarea.
Asta nu inseamna ca social media nu sunt utile si ca n-ar trebui sa le utilizati. Dimpotriva, ele sunt esentiale. Este important insa ca o strategie sa aiba ca punct de sprijin site-ul web al companiei sau al organizatiei.
 
Propulsati-va continutul de pe site-ul sau blogul dumnavoastra pentru a va alimenta spatiile sociale online. Procedati astfel ca orice utilizator de Facebook, Twitter, Google+ sau Linkedin, care sharuieste articole, informatii, fotografii si video. Platformele sociale devin oarecum niste curele de transmisie care va vor proiecta continutul cu valoare adaugata pe care il veti publica pe site-ul companiei.
 
Va veti bucura astfel de urmatoarele beneficii:
- Sunteti proprietarul platformei.
- Va demonstrati expertiza.
- Ii ajutati pe cititori (clienti actuali sau potentiali) sa va cunoasca mai bine.
- Va optimizati pozitionarea pe motoarele de cautare.
- Creati continut care va putea fi sharuit si care face trimitere la site-ul dumneavoastra.
 
Factori de succes:
- Publicati continut cu valoare adaugata.
- Creati un calendar de publicare.
- Va implicati colegii si partenerii.
- Vorbiti despre parteneri.
 
Distributia de continut propriu, cheia reusitei
Unul din aspectele interesante ale unui blog este ca atunci cand utilizati aceasta platforma pentru a crea continut, puteti sa-l redistribuiti cu usurinta sub diferite forme. Desigur, puteti sa va folositi continutul si pe platforme sociale, dar puteti de asemenea sa transformati continutul blogului dumneavoastra in newsletter.
Atunci cand va proiectati strategia, ganditi-va ca investitia pe care o faceti in crearea de continut propriu trebuie sa fie maximizata. Reutilizati cat mai mult posibil acel continut multiplicand mecanismele de difuzare. Nu veti atinge aceleasi persoane in acelasi moment si va veti spori impactul comunicarii. 
 


Tags: retele socialefacebookreach organicblogul companieisite-ul companiei

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]