Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand nu trebuie sa utilizezi social media

de Alexandra Popescu 27 Iun. 2014 3137
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Social media reprezinta o modalitate pe cat de simpla de promovare, pe atat de complicata. Postarile nu se fac oricand, la orice ora si despre orice. Fiecare platforma are intervalele sale orare care sunt potrivite pentru postari. Dar daca stim intervalele perfecte, asta nu inseamna ca restul orelor nu sunt potrivite.

 
Social media are un interval orar care este "mort" pentru postari, adaptat fiecarei platforme. Daca Facebook este activ seara, iata ca tot in aceeasi perioada exista si un interval in care postarile nu genereaza impact. In urma unui studiu realizat de cei de la SumAll reies perioadele care sunt moarte pentru platformele sociale.
 
Twitter - cei care utilizeaza Twitter trebuie sa stie ca, desi lumea este mai activa seara, intervalul 8 seara - 8 dimineata este cel mai nepotrivit pentru tweet-uri. 
 
Facebook - cei care folosesc aceasta platforma sociala trebuie sa evite intervalul 12 noaptea - 8 dimineata, cand cea mai mare parte a oamenilor dorm, cum este si normal.
 
LinkedIn - reteaua celor care isi cauta locuri de munca sau care isi promoveaza brandul trebuie evitata in intervalul orar 9 dimineata - 5 dupa-amiaza, acesta fiind exact intervalul in care oamenii lucreaza.
 
Instagram - pozele postate pe aceasta retea nu vor avea impact in intervalul 12 ziua - 8 seara, fiind chiar perioada in care oamenii sunt ocupati cu jobul, facultati sau alte activitati.
 
Tumblr - desi nu este o platforma foarte cunoscuta si folosita, promovarea prin intermediul ei este una indicata. Intervalul orar in care postarile nu au impact este destul de lung, aproximativ 12 ore pe zi, de la 12 ziua la 12 noaptea. Putem spune ca utilizatorii sunt ori foarte matinali, ori nocturni.
 
Pinterest - aici lucrurile stau mai diferit, deoarece exista doua intervale in care utilizarea platformei nu este indicata. Acestea sunt 1 - 7 dimineata si 5 - 7 dupa-amiaza. Un interval nu prea lung, deci este avantajos cand te gandesti la promovare.
 
Google+ - nici aceasta platforma nu este una foarte folosita, cel putin in Romania, insa cei care o folosesc nu sunt activi in intervalul 6 seara - 8 dimineata. 
 
Twitter si Facebook sunt platformele cele mai folosite pentru promovare in social media, de aici rezultand si intervalele orare inactive, care sunt noaptea. Dar iata ca LinkedIn este folosit doar dupa ce oamenii isi incheie activitatea la job, la polul opus situandu-se Google+, care este folosit, se pare, exact in intervalul orar in care oamenii lucreaza. 
Cea mai avantajoasa platforma, conform studiului, se dovedeste a fi Pinterest, care are un interval destul de mic inactiv, ceea ce ii ajuta pe cei care isi promoveaza serviciile prin acest mijloc.
 
Toate aceste platforme, dupa cum multi si-au dat seama, pot fi folosite in combinatie, cele care sunt inactive intr-un timp fiind active intr-un altul si invers, ceea ce ajuta o companie sau o persoana sa fie activa tot timpul.
 


Tags: afaceripromovare afacerisocial mediamarketingsfaturi social mediamarketing afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Magazin online. Promovarea prin Social Media

de Idei de afaceri
09 Aug 2022
Platformele de socializare tind sa aiba o influenta tot mai mare in eCommerce-ul de astazi, principalul factor fiind increderea in recomandarea unui...

INFLUENCER MARKETING PE LINKEDIN

de Idei de afaceri
12 Apr 2022
Despre influencer marketing se vorbeste peste tot, dar putini sunt cei care il asociaza din prima cu LinkedIn. Ei bine, creator de continut poti fi...

Facebook introduce reguli noi pentru afaceri

de Florin Amariei
07 Ian 2021
Reteaua sociala Facebook introduce o serie de reguli noi pentru afaceri, printre care se numara si renuntarea la like-uri. Schimbarile la paginile...

Afacerile pe care Facebook le va prioritiza in Europa

de Florin Amariei
09 Apr 2019
Nicola Mandelsohn, responsabila Facebook pentru intreaga Europa, spune ca urmeaza cateva schimbari drastice pe care compania si le asuma si vorbeste...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]