Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce sa faci si ce sa nu faci in retelele sociale?

de Idei de afaceri 11 Apr. 2012 3500
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Foloseste aceste sfaturi pentru a-ti optimiza timpul si a obtine maximul din eforturile online. Oamenii au tendinta de a intra online la ore intamplatoare si acceseaza site-uri aleatoare. Apoi ceva misterios se intampla continuum-ului spatiu-timp, si dintr-o data, trec 2 ore fara ca ei sa realizeze ceva in acest timp. Dar este destul de usor sa eviti sa cazi victima acestei capcane-formeaza-ti un plan si ramai la el!

Cheia succesului in mass-media este conturarea unei strategii care sa aiba in vedere cantitatea de timp pe care o dedici in fiecare zi eforturilor online de marketing. Daca iti planifici activitatile, folosesti unelte de economisire a timpului si te asiguri ca asteptarile tale ROI sunt rezonabile, vei avea o sansa buna sa triumfi in retelele sociale.

Gaseste reteaua sociala care ti se potriveste.

Tot ceea ce urmeaza depinde de acest punct. Si trebuie sa adaug, nu totul se invarte in jurul Facebook. Unele afaceri vor beneficia mai mult concentrandu-se pe retelele de nisa care poate ca au trafic mai redus, dar sunt orientate mai mult spre consumatorii brand-ului respectiv.

Planificarea te face eficient.

Intocmeste un program saptamanal care sa schiteze zilele si orele precise pe care le vei petrece in media sociala. Descopera ce e realistic si ce conteaza pentru compania ta si porneste de aici. Iata un exemplu de program saptamanal.

In fiecare zi: Postezi o actualizare la 9 a.m., una la 1 a.m. si inca una la 5 a.m.
In zilele de luni si miercuri: Dedici 10 minute raspunderii la comentarii si mesajelor directe la 10 a.m. si 3 p.m.
In zilele de marti si joi: Dedici 10 minute la 10 a.m. si 3 p.m. pentru a intoarce comentariile oamenilor si pentru a le multumi ca au mentionat compania sau ca au dat mai departe postarile tale.

Acesta este doar un exemplu, dar ar trebui cu siguranta sa-ti faci timp pentru elaborarea unei strategii de mass-media care se potriveste pentru tine.

Foloseste unelete de economisire a timpului.

Profita de varietatea uneltelor de mass-media care sunt destinate special pentru a-ti economisi timpul. De exemplu, site-uri precum ping.fm, www.seesmic.com si www.tweetdeck.com  te ajuta prin trimiterea actualizarilor catre multiple site-uri de retele sociale, incluzand Twitter si Facebook, cu un singur click.

Alte site-uri, precum atomkeep.com iti permit chiar sa legi mai multe conturi de Facebook si Twitter de catre o singura aplicatie desktop unde poti posta actualizarile tuturor profilelor, precum sa vezi si sa raspunzi postarilor prietenilor tai. Asta inseamna ca nu vei mai pierde timpul logandu-te pe mai multe retele sociale.

De asemenea, site-uri ca www.cotweet.com te lasa sa programezi actualizarile in avans, asa ca profilele tale vor updatate chiar daca nu esti online. Acesta este un instrument util atunci cand esti plecat.

Verfica-ti asteptarile ROI

Odata ce ai pus o strategie la punct, fara indoiala vei fi nerabdator sa vezi rentabilitatea investitiei in retelele sociale. Este foarte important sa tii minte un lucru: networking-ul are nevoie de timp. Decat sa te astepti la o crestere a vanzarilor, mai degraba ai spera ca oamenii sa interactioneze cu brand-ul tau.

Construirea relatiilor cu oamenii si asigurarea credibilitatii brand-ului tau nu se intampla peste noapte.

Daca reteaua ta a reusit sa adune adepti, dar  nu sunt conectati la brand-ul tau la nivel personal, nu vei avea succes. Mai degraba decat un numar mare de adepti, este mai important sa-ti creezi o retea de relatii stranse si semnificative. Poti face acest lucru fiind vizibil si conectat in conversatii. In timp, aceste activitati iti ofera credibilitate; care la randul sau, conduce la construirea brand-ului tau si a vanzarilor.
    
Tine minte ce nu trebuie sa faci.
    
Deci, ai invatat ce trebuie sa faci pentru a duce la bun sfarsit o campanie mass-media profitabila si eficace pentru afacerea ta, dar exista, de asemenea, unele lucruri pe care ar fi bine sa le eviti.
    
Mai jos sunt cele mai comune 5 greseli pe care oamenii le fac atunci cand vine vorba de retelele sociale.

    Petreci prea mult timp pe site-uri care iti plac si nu evaluezi pe deplin daca respectivul site este sau nu cel mai eficient pentru eforturile tale.
    Navighezi un site pentru “munca”, ca apoi sa fii distrat de postari interesante.
    Nu realizezi cand e timpul pentru a delega anumite responsabilitati mass-media unui consultant, agentie, sau pur si simplu altei persoane.
    Crearea unui blog, pagini de Facebook, LinkedIn sau Twitter pe care apoi nu le mentii populate - consistenta si continutul proaspat conteaza.
    Uiti ca mass-media consta in angajarea in conversatii si nu doar in vanzari.

Ivan Misner is founder and Chairman of BNI, a professional business networking organization headquartered in Upland, Calif. He is co-author, with Hazel Walker and Frank De Raffele, of Business Networking and Sex: Not What You Think (Entrepreneur Press, 2012).




Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: social mediaroimass-mediafacebook

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Spotify anunta proiecte noi. Compania vrea sa vanda cursuri online

de Bianca Tila
26 Mar 2024
Spotify vrea sa adauge o noua catgorie de continut in aplicatie - cursuri video online. Compania a inceput sa experimenteze cu vanzarea cursurilor...

Facebook vrea sa inchida sectiunea de stiri

de Bianca Tila
01 Mar 2024
Sectiunea dedicata stirilor din Facebook va disparea din aplicatia platformei pentru Statele Unite si Australia. Meta vrea sa se distanteze de acest...

Facebook si Instagram au luat o decizie. Noi restrictii pentru tineri

de Bianca Tila
10 Ian 2024
Meta a decis sa introduca noi restrictii pentru tineri, pe fondul efectelor negative ale retelelor sale sociale. In acest sens, compania a decis sa...

Meta isi antreneaza AI-ul cu ajutorul postarilor publice de pe Facebook si Instagram

de Bianca Tila
02 Oct 2023
Functiile de inteligenta artificiala pe care Meta urmeaza sa le implementeze folosesc un model lingvistic antrenat pe baza continutului public....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]