Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce sa faci si ce sa nu faci in retelele sociale?
Foloseste aceste sfaturi pentru a-ti optimiza timpul si a obtine maximul din eforturile online. Oamenii au tendinta de a intra online la ore intamplatoare si acceseaza site-uri aleatoare. Apoi ceva misterios se intampla continuum-ului spatiu-timp, si dintr-o data, trec 2 ore fara ca ei sa realizeze ceva in acest timp. Dar este destul de usor sa eviti sa cazi victima acestei capcane-formeaza-ti un plan si ramai la el!
Cheia succesului in mass-media este conturarea unei strategii care sa aiba in vedere cantitatea de timp pe care o dedici in fiecare zi eforturilor online de marketing. Daca iti planifici activitatile, folosesti unelte de economisire a timpului si te asiguri ca asteptarile tale ROI sunt rezonabile, vei avea o sansa buna sa triumfi in retelele sociale.Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura castravetelui anti-diabet
Gaseste reteaua sociala care ti se potriveste.
Tot ceea ce urmeaza depinde de acest punct. Si trebuie sa adaug, nu totul se invarte in jurul Facebook. Unele afaceri vor beneficia mai mult concentrandu-se pe retelele de nisa care poate ca au trafic mai redus, dar sunt orientate mai mult spre consumatorii brand-ului respectiv.
Planificarea te face eficient.
Intocmeste un program saptamanal care sa schiteze zilele si orele precise pe care le vei petrece in media sociala. Descopera ce e realistic si ce conteaza pentru compania ta si porneste de aici. Iata un exemplu de program saptamanal.
In fiecare zi: Postezi o actualizare la 9 a.m., una la 1 a.m. si inca una la 5 a.m.
In zilele de luni si miercuri: Dedici 10 minute raspunderii la comentarii si mesajelor directe la 10 a.m. si 3 p.m.
In zilele de marti si joi: Dedici 10 minute la 10 a.m. si 3 p.m. pentru a intoarce comentariile oamenilor si pentru a le multumi ca au mentionat compania sau ca au dat mai departe postarile tale.
Acesta este doar un exemplu, dar ar trebui cu siguranta sa-ti faci timp pentru elaborarea unei strategii de mass-media care se potriveste pentru tine.
Foloseste unelete de economisire a timpului.
Profita de varietatea uneltelor de mass-media care sunt destinate special pentru a-ti economisi timpul. De exemplu, site-uri precum ping.fm, www.seesmic.com si www.tweetdeck.com te ajuta prin trimiterea actualizarilor catre multiple site-uri de retele sociale, incluzand Twitter si Facebook, cu un singur click.
Alte site-uri, precum atomkeep.com iti permit chiar sa legi mai multe conturi de Facebook si Twitter de catre o singura aplicatie desktop unde poti posta actualizarile tuturor profilelor, precum sa vezi si sa raspunzi postarilor prietenilor tai. Asta inseamna ca nu vei mai pierde timpul logandu-te pe mai multe retele sociale.
De asemenea, site-uri ca www.cotweet.com te lasa sa programezi actualizarile in avans, asa ca profilele tale vor updatate chiar daca nu esti online. Acesta este un instrument util atunci cand esti plecat.
Verfica-ti asteptarile ROI
Odata ce ai pus o strategie la punct, fara indoiala vei fi nerabdator sa vezi rentabilitatea investitiei in retelele sociale. Este foarte important sa tii minte un lucru: networking-ul are nevoie de timp. Decat sa te astepti la o crestere a vanzarilor, mai degraba ai spera ca oamenii sa interactioneze cu brand-ul tau.
Construirea relatiilor cu oamenii si asigurarea credibilitatii brand-ului tau nu se intampla peste noapte.
Daca reteaua ta a reusit sa adune adepti, dar nu sunt conectati la brand-ul tau la nivel personal, nu vei avea succes. Mai degraba decat un numar mare de adepti, este mai important sa-ti creezi o retea de relatii stranse si semnificative. Poti face acest lucru fiind vizibil si conectat in conversatii. In timp, aceste activitati iti ofera credibilitate; care la randul sau, conduce la construirea brand-ului tau si a vanzarilor.
Tine minte ce nu trebuie sa faci.
Deci, ai invatat ce trebuie sa faci pentru a duce la bun sfarsit o campanie mass-media profitabila si eficace pentru afacerea ta, dar exista, de asemenea, unele lucruri pe care ar fi bine sa le eviti.
Mai jos sunt cele mai comune 5 greseli pe care oamenii le fac atunci cand vine vorba de retelele sociale.
Petreci prea mult timp pe site-uri care iti plac si nu evaluezi pe deplin daca respectivul site este sau nu cel mai eficient pentru eforturile tale.
Navighezi un site pentru “munca”, ca apoi sa fii distrat de postari interesante.
Nu realizezi cand e timpul pentru a delega anumite responsabilitati mass-media unui consultant, agentie, sau pur si simplu altei persoane.
Crearea unui blog, pagini de Facebook, LinkedIn sau Twitter pe care apoi nu le mentii populate - consistenta si continutul proaspat conteaza.
Uiti ca mass-media consta in angajarea in conversatii si nu doar in vanzari.
Ivan Misner is founder and Chairman of BNI, a professional business networking organization headquartered in Upland, Calif. He is co-author, with Hazel Walker and Frank De Raffele, of Business Networking and Sex: Not What You Think (Entrepreneur Press, 2012).
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Articole conexe
Meta reduce abonamentele la Facebook
de Bianca TilaSpotify anunta proiecte noi. Compania vrea sa vanda cursuri online
de Bianca TilaFacebook vrea sa inchida sectiunea de stiri
de Bianca TilaFacebook si Instagram au luat o decizie. Noi restrictii pentru tineri
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit