Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce tipuri de mesaje vand cel mai bine pe social media
Frumusetea social media consta in oportunitatea pe care o ofera utilizatorilor de a se conecta cu oameni care gandesc la fel. Continutul este o unealta care ajuta oamenii sa se asocieze.
Continutul care atrage cel ma mult in social media se bazeaza pe interes, pe emotii si promisiuni.Propriul meu plan de afaceri
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Interesul.
Cand posteaza un tweet sau da un share, utilizatorul poate reinnoi o prietenie sau poate face conexiuni cu oameni care au aceleasi interese ca si el. Potrivit NYT Insight Group, 73% din oameni impartasesc pentru a hrani si a construi relatii.
Abordare social media : impartasiti continut referitor la subiectele actuale din industria dumneavoastra sau unele care ar putea duce la discutii sau dezbateri intre utilizatori.
Divertisment si emotii
Intr-un studiu efectuat de Jonah Berger, autor al cartii „Contagious”, au fost analizate aproape 7.000 de articole New York Times pentru a evalua care a fost distribuit cel mai mult.
El a descoperit ca vestile pozitive au tendinta de a ajunge virale. Celor mai multi oameni le place sa aduca vesti bune in loc sa deprime.
El a mai descoperit ca un continut care starneste emotii precum incantare, uimire, entuziasm, admiratie, manie, frustrare si anxietate a fost impartasit mai des decat unul care evoca emotii dezactivatoare precum tristetea.
Alt studiu facut de Ipsos a aratat ca 61% din cei care distribuie lucruri online distribuie lucruri interesante; 43% distribuie lucruri amuzante si 20% distribuie continut unic.
Abordare social media: Creati continut care starneste reactii. Scrieti continut care activeaza emotii puternice, pozitive. Asigurati-va ca titlurile evoca admiratie si curiozitate. Includeti povesti care pot face orice bucatica de continut antrenanta, memorabila si de impartasit.
Imboldul.
Un raspuns este generat fie pentru a capata incurajare, fie pentru a evita o pedeapsa. Teoria recompensei propune ceva similar. Afirma ca actiunile noastre sunt conduse de recompense.
Abordare social media : Cand vine vorba de a mari numarul de share-uri, recompensele pot include recunoastere pentru cel care distribuie cel mai mult, reduceri sau acces la continut exclusiv.
Puteti oferi chiar si o strigare oficiala celor care distribuie sau sa le oferiti ceva gratuit, promotii sau continut.
Articole conexe
Spotify anunta proiecte noi. Compania vrea sa vanda cursuri online
de Bianca TilaNoi planuri in zona online. Elon Musk discuta cu Amazon.com despre un potential parteneriat
de Bianca TilaFragmente din codul sursa au fost postate online. Twitter a facut plangere
de Bianca TilaMagazin online. Promovarea prin Social Media
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit