Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele 4 legi de aur ale blogging-ului de afaceri

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Blogging-ul de afaceri ne aduce mai multi bani decat credem ca se poate, atunci cand investim in aceasta strategie de marketing bani, timp, oameni pregatiti si gata sa isi ia rolul in serios. Bloggerii de afaceri sunt destul de putini si multi pierd din vedere legile la care trebuie sa adere pentru a-si duce afacerile pe care le reprezinta catre succes.

Iata cele 4 legi de aur ale blogging-ului de afaceri:


1. Blogging-ul de afaceri se va bucura de succes si va aduce beneficii majore atunci cand bloggerii inteleg ce anume trebuie sa faca. Multi nu inteleg faptul ca blogging-ul de afaceri trebuie sa sustina intreaga afacere si eforturile de promovare, eforturile de marketing si advertising.

Blogurile ne aduc mai aproape de consumatori, de stilul lor de viata, de convingerile lor, de nevoile si problemele lor, de dorintele si gandurile lor. Totul se face in paralel cu promovarea imaginii unei afaceri care isi sustine si urmeaza consumatorii pretutindeni.

2. Blogging-ul de afaceri va aduce roade atunci cand se pune accent pe informatii de valoare. Nu punem la punct un blog de afaceri doar fiindca concurentii nostri au unul. Incercam sa il sustinem prin consecventa, prin adaugarea de postari care sa ne ajute, intr-un fel sau altul consumatorii deja existenti si pe cei potentiali.

3. Blogging-ul de afaceri functioneaza bine atunci cand exista interactiune. Fara interactiune blogging-ul de afaceri ramane ineficient. Trebuie sa va incitati cititorii sa raspunda prin comentarii, sa vina cu opinii, sa isi impartaseasca gandurile, critica, parerile din care aveti atat de mult de invatat.

4. Blogging-ul de afaceri ramane ineficient atunci cand ne pierdem concentrarea in ceea ce priveste lista de prioritati pe care se merge in afacerile in cauza. Blogging-ul trebuie sa ramana concentrat pe nevoile companiei, pe dinamica sa, pe modificarile care aduc un anumit impact in vietile consumatorilor.

Compania doreste sa isi promoveze imaginea de companie-inger ce efectueaza activitati de caritate? Totul trebuie transpus in bloguri, totul trebuie sa mearga in mod sincronizat. Compania trebuie sa reduca numarul de angajati din motive financiare? Blogurile trebuie sa abordeze si aceste prioritati.


Tags: bloggingblogging de afaceriafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]