Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cele 4 legi de aur ale blogging-ului de afaceri
Blogging-ul de afaceri ne aduce mai multi bani decat credem ca se poate, atunci cand investim in aceasta strategie de marketing bani, timp, oameni pregatiti si gata sa isi ia rolul in serios. Bloggerii de afaceri sunt destul de putini si multi pierd din vedere legile la care trebuie sa adere pentru a-si duce afacerile pe care le reprezinta catre succes.
Iata cele 4 legi de aur ale blogging-ului de afaceri:Propriul meu plan de afaceri
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
1. Blogging-ul de afaceri se va bucura de succes si va aduce beneficii majore atunci cand bloggerii inteleg ce anume trebuie sa faca. Multi nu inteleg faptul ca blogging-ul de afaceri trebuie sa sustina intreaga afacere si eforturile de promovare, eforturile de marketing si advertising.
Blogurile ne aduc mai aproape de consumatori, de stilul lor de viata, de convingerile lor, de nevoile si problemele lor, de dorintele si gandurile lor. Totul se face in paralel cu promovarea imaginii unei afaceri care isi sustine si urmeaza consumatorii pretutindeni.
2. Blogging-ul de afaceri va aduce roade atunci cand se pune accent pe informatii de valoare. Nu punem la punct un blog de afaceri doar fiindca concurentii nostri au unul. Incercam sa il sustinem prin consecventa, prin adaugarea de postari care sa ne ajute, intr-un fel sau altul consumatorii deja existenti si pe cei potentiali.
3. Blogging-ul de afaceri functioneaza bine atunci cand exista interactiune. Fara interactiune blogging-ul de afaceri ramane ineficient. Trebuie sa va incitati cititorii sa raspunda prin comentarii, sa vina cu opinii, sa isi impartaseasca gandurile, critica, parerile din care aveti atat de mult de invatat.
4. Blogging-ul de afaceri ramane ineficient atunci cand ne pierdem concentrarea in ceea ce priveste lista de prioritati pe care se merge in afacerile in cauza. Blogging-ul trebuie sa ramana concentrat pe nevoile companiei, pe dinamica sa, pe modificarile care aduc un anumit impact in vietile consumatorilor.
Compania doreste sa isi promoveze imaginea de companie-inger ce efectueaza activitati de caritate? Totul trebuie transpus in bloguri, totul trebuie sa mearga in mod sincronizat. Compania trebuie sa reduca numarul de angajati din motive financiare? Blogurile trebuie sa abordeze si aceste prioritati.
Articole conexe
Succes in afaceri: TikTok Now
de Bianca TilaFacebook introduce reguli noi pentru afaceri
de Florin AmarieiAfacerile pe care Facebook le va prioritiza in Europa
de Florin AmarieiTop 10 Idei de promovare pentru campaniile de Social Media ale unei afaceri
de Camelia DiaconuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit