Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cine are nevoie de MySpace in afaceri?

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

MySpace este excelent pentru crearea unei prezente bune in afaceri, mai ales atunci cand discutam de afaceri care implica o doza puternica de creativitate si care ofera produse si servicii catre audiente cu varste reduse, consumatori tineri. MySpace este asemanator cu Bebo, cu Facebook si cu restul retelelor de social media, insa se adreseaza tinerilor, in exclusivitate.

In acest sens, proprietarii de afaceri pot folosi MySpace pentru obtinerea de informatii utile pentru demararea, imbunatatirea sau dezvoltarea afacerilor personale.

MySpace este un website care aduce in sprijinul utilizatorilor o sumedenie de aplicatii folositoare. Utilizatorii isi creeaza un cont, isi stilizeaza o pagina in totalitate si intra in discutii cu alti useri. Pentru a putea ajunge la utilizatorii pe care doriti sa ii cooptati ca si consumatori din setul specific afacerii dvs trebuie sa fiti o persoana de varsta lor, cu acelasi limbaj, sa detineti abilitatea de a va construi o pagina care sa fie pe gustul lor si un soundtrack de fundal potrivit.

Cel mai mult, MySpace se pare ca este util celor care vin din domenii precum muzica si moda. Mai mult, MySpace este pretabil oricarui brand care se vrea „cool” si in trenduri pentru cei cu varste cuprinse intre 16 si 24. Antreprenorii trebuie sa detina abilitatea de a vorbi pe limba lor, de a extrage date utile pe care sa le foloseasca in cadrul strategiilor de marketing si advertising si in cadrul strategiilor de lansare de noi produse pe baza trendurilor existente.

MySpace este vazut, la fel ca si Bebo ca un serviciu mai putin de impact, fara o pregananta aparte in mediul profesional, insa el este o posibila rampa de lansare pentru multe afaceri mici.
Marketing-ul viral este una dintre cele mai puternice metode de promovare a produselor si serviciilor unei afaceri, iar MySpace este un loc excelent unde se nasc componentele video virale.

Per total, expertii ne recomanda sa lasam MySpace pentru afacerile din industria modei si a muzicii. Profesionistii si antreprenorii din aceste domenii isi pot extrage informatii importante referitoare la ce se poarta in fashion-ul vestimentar, in materie de muzica, atitudini, gusturi samd).





Tags: myspace afaceriafaceri micisocial media

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]