Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cine are nevoie de MySpace in afaceri?
MySpace este excelent pentru crearea unei prezente bune in afaceri, mai ales atunci cand discutam de afaceri care implica o doza puternica de creativitate si care ofera produse si servicii catre audiente cu varste reduse, consumatori tineri. MySpace este asemanator cu Bebo, cu Facebook si cu restul retelelor de social media, insa se adreseaza tinerilor, in exclusivitate.
In acest sens, proprietarii de afaceri pot folosi MySpace pentru obtinerea de informatii utile pentru demararea, imbunatatirea sau dezvoltarea afacerilor personale.Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic Realizarea de sapun natural
MySpace este un website care aduce in sprijinul utilizatorilor o sumedenie de aplicatii folositoare. Utilizatorii isi creeaza un cont, isi stilizeaza o pagina in totalitate si intra in discutii cu alti useri. Pentru a putea ajunge la utilizatorii pe care doriti sa ii cooptati ca si consumatori din setul specific afacerii dvs trebuie sa fiti o persoana de varsta lor, cu acelasi limbaj, sa detineti abilitatea de a va construi o pagina care sa fie pe gustul lor si un soundtrack de fundal potrivit.
Cel mai mult, MySpace se pare ca este util celor care vin din domenii precum muzica si moda. Mai mult, MySpace este pretabil oricarui brand care se vrea „cool” si in trenduri pentru cei cu varste cuprinse intre 16 si 24. Antreprenorii trebuie sa detina abilitatea de a vorbi pe limba lor, de a extrage date utile pe care sa le foloseasca in cadrul strategiilor de marketing si advertising si in cadrul strategiilor de lansare de noi produse pe baza trendurilor existente.
MySpace este vazut, la fel ca si Bebo ca un serviciu mai putin de impact, fara o pregananta aparte in mediul profesional, insa el este o posibila rampa de lansare pentru multe afaceri mici.
Marketing-ul viral este una dintre cele mai puternice metode de promovare a produselor si serviciilor unei afaceri, iar MySpace este un loc excelent unde se nasc componentele video virale.
Per total, expertii ne recomanda sa lasam MySpace pentru afacerile din industria modei si a muzicii. Profesionistii si antreprenorii din aceste domenii isi pot extrage informatii importante referitoare la ce se poarta in fashion-ul vestimentar, in materie de muzica, atitudini, gusturi samd).
Articole conexe
Magazin online. Promovarea prin Social Media
de Idei de afaceriTop 10 Idei de promovare pentru campaniile de Social Media ale unei afaceri
de Camelia DiaconuAi un restaurant? Iata 5 metode de promovare prin social media
de Camelia DiaconuSocial media intr-o afacere - greseli pe care trebuie sa le eviti
de Camelia DiaconuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit