Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum influenteaza retelele sociale deciziile de cumparare

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Societatea americana Invesp Soft, specializata in proiectarea de software destinat comerciantilor online, a selectat din surse media o serie de statistici relevante in privinta impactului pe care il au retelele sociale asupra deciziei de cumparare din partea consumatorilor:

  • 4 utilizatori de retele sociale din 10 au efectuat deja o achizitie dupa ce au sharuit sau au marcat ca favorit un produs pe Twitter, Facebook ori Pinterest.
  • 71% din consumatori sunt mai decisi sa faca o achizitie dupa o recomandare pe retelele sociale.

Social Media cu cea mai mare influenta asupra deciziei de cumparare

Facebook  30,8%
YouTube    27%
Linkedln    27%
Google+    20%
Pinterest    12%
Twitter        8%

Facebook ramane reteaua sociala cu cea mai mare influenta asupra deciziei de cumparare, inaintea YouTube sau LinkedIn, in vreme ce Twitter se situeaza pe pozitia a sasea.

Influenta retelelor sociale pe categorii de produse
Food and drink:         Pinterest 26%; Facebook 14%; Twitter 13%
Art & Design:              Pinterest 21%; Facebook 5%;   Twitter 9%
Gardening & Décor:  Pinterest 18%; Facebook 8%;   Twitter 8%
Fashion & Beauty:     Pinterest 17%; Facebook 22%; Twitter 18%
Tech & Electronics:   Pinterest 6%;   Facebook 25%; Twitter 34%
Altele:                           Pinterest 14%; Facebook26%;  Twitter 18%

Pinterest influenteaza mai mult deciziile de cumparare pentru produse alimentare si de arta iar Twitter si Facebook domina categoric in ceea ce priveste achizitionarea produselor electronice si tehnologice.

Procentajul utilizatorilor de social media care au cumparat un item dupa ce i-au dat share sau fave in retea
Facebook 38%
Pinterest 29%
Twitter    22%


Tags: comert electronicdecizie de cumpararesocial mediaretele sociale

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]