Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa cunosti oameni influenti prin intermediul social media

de Alexandra Popescu 27 Sep. 2014 4830
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pe vremea cand David Bowie era cel mai mare star, un ziarist rock a incercat sa il intervieveze, un interviu cu el pe acea vreme fiind imposibil. Starul respingea fiecare reporter care incerca sa ii descopere controversata personalitate, viata amoroasa bizara sau hiturile sale muzicale. Insa ziaristul mai sus amintit a avut o abordare diferita.

 
El a observat ca fieare melodie a lui David continea saxofon. Dupa mai multe cercetari, a descoperit ca Bowie se joaca cu saxofonul pe toate albumele lui. In plus, a dovedit ca saxofonul a fost primul instrument invatat vreodata de artist si acesta i-a aprins dragostea pentru muzica.
 
Inarmat cu aceasta cunoastere, jurnalistul a contactat oamenii lui Bowie, insa inainte de a se intalni cu el a reusit sa divulge fara sa vrea ca subiectul articolului avea sa fie jocul sax. Cei care se ocupau de Bowie cunosteau cat de mult ii placea sa discute despre acest subiect, rareori abordat, asa ca jurnalistul a primit o programare.
 
Interviul avea sa fie un succes. Au vorbit despre fiecare subiect, Bowie impartasindu-i si gandurile cele mai intime si sentimentele. Articolul a intrat in istorie ca o piesa minunata a jurnalismului rock.
 
In afaceri, ca si in jurnalism, obtinerea succesului este o afacere mare. Ai putea avea cele mai bune idei, produse sau servicii, insa daca nu le poti obtine in fata oamenilor care te pot conecta la cumparatori, investitori sau facilitatori, afacerea ta va esua. Intr-un fel, obtinerea accesului este mai usoara ca oricand. Spre deosebire de zilele in care trebuia sa dai foc scrisorilor dactilografiate, instrumentele social media, cum ar fi Twitter, iti ofera posibilitatea de a comunica cu persoane importante intr-un mod care ar fi fost de neconceput in urma cu un deceniu. Asta este vestea buna.
 
Vestea proasta este ca aproape toata lumea are aceleasi idei ca tine. Poti paria ca fiecare influencer, executiv si lider cu o prezenta in social media se confrunta cu un baraj de tweet-uri si solicita revenirea cu o agenda.
 
Din fericire, exista o alta solutie. Cand jurnalistul rock l-a abordat pe Bowie pentru a-l intreba despre jocul sau cu saxofonul, el a decis sa interactioneze cu el nu ca si cum ar fi fost un star rock, ci ca si cum ar fi fost o simpla persoana. Oamenii proeminenti au interese personale la fel ca oamenii de rand. Jurnalistul a recunoscut acest lucru si l-a folosit in avantajul sau. Aceasta abordare este una demna de urmat.
 
Acorda atentie tweet-urilor, postarilor si comentariilor de la cineva pe care ti-ai dori sa il cunosti care nu sunt legate direct de problemele de afaceri. Acestea ar putea fi despre o echipa de sport preferata, un cantaret sau o carte. Ar putea fi chiar glume care tradeaza un anumit tip de umor. Daca gasesti oricare dintre aceste interese comune, conecteaza-te pe retelele de socializare. Vei fi surprins cum conectarea la nivelul intereselor comune duce la discutii profunde pe probleme de afaceri mai tarziu. In plus, legatura creata va fi considerabil mai puternica. 
 
Exista si un catch. Trebuie sa fii cu adevarat interesat de subiectul prin care te conectezi. In cazul lui Bowie, acestia au avut o dragoste comuna pentru saxofon. Rezultatul a fost o cariera care a crescut foarte mult.
 
Sursa: inc.com
 


Tags: afaceriantreprenorisocial mediacontacte antreprenorisfaturi afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Magazin online. Promovarea prin Social Media

de Idei de afaceri
09 Aug 2022
Platformele de socializare tind sa aiba o influenta tot mai mare in eCommerce-ul de astazi, principalul factor fiind increderea in recomandarea unui...

Analiza. Antreprenorii nu resimt cresterea economica anuntat de Executiv

de Florin Amariei
15 Sep 2021
O noua analiza releva un aspect ingrijorator: antreprenorii din Romania, in marea lor majoritate, nu resimt cresterea economica anuntata de Guvernul...

Facebook introduce reguli noi pentru afaceri

de Florin Amariei
07 Ian 2021
Reteaua sociala Facebook introduce o serie de reguli noi pentru afaceri, printre care se numara si renuntarea la like-uri. Schimbarile la paginile...

Afacerile pe care Facebook le va prioritiza in Europa

de Florin Amariei
09 Apr 2019
Nicola Mandelsohn, responsabila Facebook pentru intreaga Europa, spune ca urmeaza cateva schimbari drastice pe care compania si le asuma si vorbeste...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]