Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa iti alegi persoana potrivita pentru postul de social media marketing specialist!

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Iata o noua pozitie care incepe sa devina centrul de atentie pentru numerosi afaceristi si manageri responsabili cu mersul departamentului de marketing. Ne intereseaza acest profil de specialist pentru ca in social media suntem tentati sa investim din ce in ce mai multi bani, timp si energie.

Asa ca, daca tot investim fonduri banesti importante in social media, ne-am astepta ca rezultatele sa fie pe masura si cel mai bun mod pentru siguranta 100% este ca eforturile de social media marketing sa fie coordonate de un specialist!

Pentru cei mai multi afaceristi si manageri si departamentelor de marketing, specialistii in social media sunt cei care deja si-au construit o reputatie puternica in cadrul retelelor de socializare de interes. Iata o strategie extrem de inspirata si care ne poate aduce un veritabil specialist in companie.

Un alt semn ca am putea avea de-a face cu un specialisti in social media este varsta! Multi ar fi tentati sa isi ia tineri pe aceasta pozitie, tineri si nimic mai mult! Multi ar spune ca tinerii rebeli, mereu la moda si gata sa isi dea frau liber imaginatiei si creativitatii sunt cei mai potriviti pentru un astfel de job.

Recomandarea noastra este sa cooptati o persoana de varsta consumatorului vostru ideal. Asa ca daca vindeti produse pentru viitoare mamici, daca vindeti skateboard-uri, daca vindeti produse pentru anumite segmente clare de consumatori ce se incadreaza in intervale clare de varsta, atunci trebuie sa folositi o persoana care va stii cum sa comunice perfect cu potentialii clienti si cu cei deja existenti.

Un alt aspect caruia sa ii acordati atentie maxima este viziunea. Specialistul pe care il veti coopta trebuie sa inteleaga principiile in functie de care va ghidati in mersul afacerii, modul in care relationati cu clientii, istoria afacerii si viitorul ei. Doar asa va putea conduce eforturile de marketing in directia potrivita.

Mult succes si social media marketing de calitate!



sursa foto: www.sxc.hu



Tags: afaceriafaceri social mediasocial media marketing specialistspecialist social mediaafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]